فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه سالروز شهادت ۶ نفر از خلبانان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش با خانواده جوان‌ترین شهید بالگرد شینوک دیدار کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، پیش از ظهر دوشنبه و در آستانه سالگرد شهادت ۶ نفر از خلبانان و مهندسان پرواز پایگاه چهارم هوانیروز ارتش، جمعی […]

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه سالروز شهادت ۶ نفر از خلبانان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش با خانواده جوان‌ترین شهید بالگرد شینوک دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، پیش از ظهر دوشنبه و در آستانه سالگرد شهادت ۶ نفر از خلبانان و مهندسان پرواز پایگاه چهارم هوانیروز ارتش، جمعی از مسئولان و فرماندهان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش با خانواده فنی هوایی شهید محمد مسائلی دیدار کردند.

سرهنگ خلبان بهرام نظری، فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بالگرد شینوک که در ۲۷ آبان‌ماه سال ۱۳۸۵ آسمانی شدند، گفت: شهید محمد مسائلی جوان‌ترین گل پرپر شده و شهید این بالگرد بود و هنوز وجدان کاری و انضباط شغلی این شهید عزیز زبانزد همکاران ما در گردان شینوک پایگاه چهارم هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار داشت: ما و همه همکارانمان در هوانیروز ارتش خود را وامدار و بدهکار شهدا و خانواده شهدا می‌دانیم و امروز و در آستانه سالگرد این شهید عزیز به حضور مادر صبور و شریف شهید مسائلی آمده‌ایم تا از او دعای خیر برای همکاران فرزند شهیدش برای توفیق در خدمت به مردم و دفاع از میهن اسلامی‌مان طلب کنیم.

مادر شهید محمد مسائلی نیز در این مراسم با چشمانی اشک‌بار و نگاهی مهربان خطاب به حاضرین گفت: شما هوانیروزی‌ها هم‌پروازان فرزند شهید من هستید و شما را فرزندان خود می‌دانم.هرگاه که پرواز هلی‌کوپترهایتان را در آسمان می‌بینم و هرگاه که در اخبار تلویزیون خدمت‌ها و حماسه‌هایتان را می‌بینم به یاد پسرم می‌افتم و برایتان دعا می‌کنم و به وجود فرزند شهیدم افتخار می‌کنم.

وی افزود: محمد من از روز اولی که لباس هوانیروز را پوشید، همیشه می‌گفت «مادر، من در این لباس شهید می‌شوم» و امروز که سال‌ها از شهادت فرزندم می‌گذرد صدای او و حرف‌هایش و آرزوهایش در پیش چشمان من است.

مادر شهید مسائلی گفت: مردم خدمات ارتش در سیل و زلزله و اتفاقات را می‌بینند و ارتش را دوست دارند و من هم شما را دوست دارم که به مردم خدمت می‌کنید.

عباس مسائلی، برادر شهید مسائلی نیز دیدار گفت: برادرم لباس ارتش و هوانیروز را با عشق به ایران اسلامی و خدمت به مردم به تن کرد و در پروازهای امدادی همیشه داوطلب بود، او همیشه آماده خدمت و شهادت بود و به آرزویش رسید.

وی ادامه داد: نام آبرومند برادرم در دفاع از میهن اسلامی و خدمت به مردم در پروازهای امدادی و شهادتش در این راه برای او عزت و آبرو است و یقیناً ما هم نگهبان راه و هدف و آرمان شهیدمان خواهیم بود.

در پایان فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش، با اهدای لوح یادبود به مادر این شهید، بر ادامه راه شهدا و پاسداشت مسیر شهدا در هوانیروز ارتش تاکید کرد.

گفتنی است بالگرد شینوک پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۸۵ در منطقه غرب اصفهان در حال پرواز بود که دچار حادثه شد و همه سرنشینان آن به شهادت رسیدند.

جوان‌ترین شهید این پرواز شهید محمد مسائلی بود و دیگر شهدای این بالگرد، شهید خلبان رسول عابدیان، شهید خلبان پیمان فرهنگ، شهید خلبان بهرام حاج اسفندیاری، شهید خلبان کاظم نام‌آور و فنی‌هوایی شهید محمدرضا یوسفی بودند.