استاندار اصفهان در نشست شورای برنامه ریزی استان با اشاره به ارائه آمار غیرواقعی از چهره استان اصفهان در گذشته گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید در ارائه آمار واقعی و جذب اعتبارات و بودجه ملی بیش از گذشته کوشا و پیگیر باشند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل […]

استاندار اصفهان در نشست شورای برنامه ریزی استان با اشاره به ارائه آمار غیرواقعی از چهره استان اصفهان در گذشته گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید در ارائه آمار واقعی و جذب اعتبارات و بودجه ملی بیش از گذشته کوشا و پیگیر باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان،دکتر سید رضا مرتضوی چهارشنبه ۲۲ تیرماه در جلسه شورای برنامه ریزی استان با بیان این که در ادوار گذشته با ارائه گزارش‌های غیرواقعی و اغراق شده از استان به نهادهای بالادستی، متاسفانه صرفاً چهره شاگرد اولی از اصفهان به نمایش گذاشته شده وکمبودها و کاستی ها بیان و گزارش نشده است اظهار داشت: اکنون زمان آن رسیده که در وضعیت واقعی اصفهان برای مسئولان به نمایش گذاشته شود و متناسب با آن در جذب اعتبارات و بودجه های ملی عمل نمائیم.
وی با تأکید براین که جذب اعتبارات و تخصیص منابع مودر نیاز مستلزم پیگیری مستمر مدیران استانی دستگاه ها از وزارتخانه های متبوع است و نباید در این خصوص کم کاری صورت بگیرد خاطر نشان کرد: دیدگاهِ برخوردار بودن استان اصفهان که بسیاری از تصمیم گیران ملی به آن اعتقاد دارند باید تغییر یابد تا استان اصفهان در جذب اعتبارات قانونی و ملی خود موفق شود.
استاندار اصفهان، غلو و بزرگنمایی داشته ها و توانمندی های استان را عامل برچسب برخوردار بودن اصفهان برشمرد و گفت: این برچسب نادرست می تواند سبب نادیده گرفتن مشکلات عدیده این استان از سوی تصمیم گیران و مسئولان ملی شود.
مرتضوی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی که به دلیل بازنشستگی شماری از کارکنان خود با کمبود نیرو مواجه شده اند باید خود از معاونت پشتیبانی و نیروی انسانی همان وزارتخانه پیگیر جذب نیروهای تازه نفس باشند و منتظر تصمیات بصورت متمرکز از سمت پایتخت نباشد.