خادمیاران کانون شمس الشموس خیریه کوثر با حضور در جشن ویژه ولادت بانوی دو عالم در مسجد رضوی اصفهان آنجا را سرشار از عطر معنوی حضرت امام رضا (ع) کردند.مجید حمیدی منش، مسئول کانون خدمت رضوی شمس الشموس خیریه کوثر در گفتگو با خبر نگار پایگاه خبری شهید یاران گفت: از سوی NGOمردمی مستقر در […]

خادمیاران کانون شمس الشموس خیریه کوثر با حضور در جشن ویژه ولادت بانوی دو عالم در مسجد رضوی اصفهان آنجا را سرشار از عطر معنوی حضرت امام رضا (ع) کردند.
مجید حمیدی منش، مسئول کانون خدمت رضوی شمس الشموس خیریه کوثر در گفتگو با خبر نگار پایگاه خبری شهید یاران گفت: از سوی NGOمردمی مستقر در سه راه ملک در مسجد رضوی اصفهان از خادمیاران کانون ما دعوت شد که با حمایل و لباس مخصوص خدمت رضوی در جشن ویژه ولادت بانوی، حضرت زهرای مرضیه شرکت کنیم و ما نیز این دعوت را به عشق خانم فاطمه زهرا(س) و آقا امام رضا(ع) که افتخار نوکری و خادمی ایشان را داریم،لبیک گفتیم و با حضور در آنجا به مدح و منقبت آقا امام رضا و مادر بزرگوار ایشان حضرت زهرا پرداخته و آنجا را سرشار از عطر معنوی حضرت امام رضا (ع) کردیم.

وی افزود: از سوی این NGO مردمی ۱۸ طبق کیک تولد مزین به آیه اول سوره کوثر تهیه شده بود که به دست خادمیاران امام رضا این کیک بریده و در بین مردم حاضر در آنجا تقسیم شد.

حمیدی منش در پایان اظهار داشت: امیدوارم نه تنها در اصفهان بلکه در کل ایران تمامی مراسمات مزین به نام آقا امام رضا شده و همه ما خادم الرضا باشیم.

شایان ذکر است حجت‌الاسلام معمار منتظرین نیز پس از نماز مغرب و عشا در این برنامه به سخنرانی راجع به مقام و منزلت حضرت زهرا(س) پرداخت.