سیره شهدا، امروزه به الگویی تمام عیار برای آزادی خواهان منطقه و جهان تبدیل شده است «بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین» این جنگ هشت ساله و این دفاع مقدّس، از بزرگ‌ترین افتخارات ملّت ایران بود.(مقام معظم رهبری) به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛متن پیام دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی به شرح ذیل […]

سیره شهدا، امروزه به الگویی تمام عیار برای آزادی خواهان منطقه و جهان تبدیل شده است

«بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین»
این جنگ هشت ساله و این دفاع مقدّس، از بزرگ‌ترین افتخارات ملّت ایران بود.(مقام معظم رهبری)

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛متن پیام دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی به شرح ذیل است:

پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی‌مان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی که با خون پاک هزاران شهید و جانفشانی و جانبازی‌ های زنان و مردان این سرزمین آبیاری شده و سیره شهدا امروزه به الگویی تمام عیار برای آزادی خواهان منطقه و جهان تبدیل شده و چشم امید ملت‌ های مظلوم و ستم دیده به این خطه دلاور خیز دوخته شده، بی شک مدیون ایثارگری‌ های مردان مردی است که در طول هشت سال دفاع جانانه و مقدس از تمام هستی خود گذشتند و اجازه ندادند حتی یک وجب از این خاک مقدس زیر یوغ استعمارگران و غاصبان بماند.

آنچه امروز داریم از برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت رزمندگان غیوری ست که همواره باید قدردان ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری روایت‌های هشت سال دفاع مقدّس و دوران پر افتخار ملتی که صبر، عزّت، وحدت و همدلی را پیشه خود ساخت تا امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد؛ ادای تکلیف نماییم.

به همین مناسبت بار دیگر با آرمان های رفیع تمامی رزمندگان پرافتخار ایام دفاع مقدس خصوصا دلاور مردان خطه غیور کردستان (شهر مجاهدتهای خاموش) تجدید میثاق کرده و امید است مسیر روشن آنان در همت و جهاد شرافتمندانه، همواره پر رهرو باشد.

سلامت و سعادت روزافزون تمامی یادگاران شریف روزهای دفاع مقدس را از درگاه خداوند متعال، خواستارم.

دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی:
رئیس کل گروه شرکتهای ایثار و رئیس تعاونی مسکن ایثارگران ورزمندگان (مالک اشتر) استان کردستان