مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ادامه سفر خود به استان آذربایجان غربی، با جمعی از کتابداران این استان دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ، به نقل از پایگاه اطلاع ‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مهدی رمضانی چهارشنبه ۲۹ تیر ماه طی سفر به استان آذربایجان غربی، در دیداری […]

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ادامه سفر خود به استان آذربایجان غربی، با جمعی از کتابداران این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ، به نقل از پایگاه اطلاع ‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مهدی رمضانی چهارشنبه ۲۹ تیر ماه طی سفر به استان آذربایجان غربی، در دیداری صمیمی با جمعی از کتابداران این استان، به بیان مطالبی پیرامون مهم‌ترین مسائل روز نهاد و ارائه گزارشی از تلاش‌های صورت گرفته در جهت برطرف کردن دغدغه‌های کتابداران پرداخت.

‌رمضانی با ابراز خرسندی از حضور در استان آذربایجان غربی، با تاکید بر همدلی، همراهی و ایجاد فضای گفتگو برای بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادها، طی سخنانی گفت: هدف از این سفرها دیدار با همکاران و حضور میدانی در کتابخانه‌های عمومی استان، رایزنی با مسئولان استانی و پیگیری مسئله کتابخانه‌ها در سطح کلان استان و همچنین ملاقات و گفتگو با اعضای این کتابخانه‌ها است که حتما زمان مقتضی به همه این امور اختصاص خواهد یافت.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور افزود: امروز ما مسئولیت حوزه فرهنگ با محوریت کتابخانه‌ها را در استان، شهر و روستای خود بر عهده داریم و می‌توانیم با نوع کار کردن، تعامل و نوع خدماتی که ارائه می‌دهیم، نقطه اثر باشیم تا مردم حس خوبی از کتابخانه‌های عمومی بگیرند. اگر بخواهیم در کتابخانه های عمومی و در مرتبه‌ای دیگر در کشورمان اتفاقی مثبت و پیش‌برنده رخ دهد، ممکن نخواهد بود مگر با همدلی، همزبانی و همراهی.

وی تصریح کرد: در تقسیم وظایف صورت گرفته هر کس در جایگاهی مشغول انجام وظیفه است و نقشی را برعهده گرفته است. من قدردان و دست بوس همه عزیزان و همکاران‌مان از کتابداران، نیروهای خدماتی، نگهبانان چه در کتابخانه‌ها و چه در ستاد نهاد هستم و اساسا تفاوتی میان افراد و همکاران مان قائل نیستم. بنده هم در این مقطع مسئولیت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را بر عهده دارم و همه تلاشم را می‌کنم که با همراهی و همدلی شما این مسئولیت را به سرمنزله مقصود برسانم.

ادامه این نشست به پرسش و پاسخ کتابداران با دبیرکل نهاد اختصاص داشت که رمضانی ضمن پاسخگویی به سوالات مطرح شده، دستورات لازم برای پیگیری و رفع برخی مشکلات کتابداران و کتابخانه‌های عمومی را صادر کرد.