مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر گفت: ظهر امروز یک باب مدرسه واقع در منظریه خمینی‌شهر بر اثر اتصالی برق دچار حادثه آتش‌سوزی شد. حجت‌الله کارگران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از وقوع حادثه حریق یک باب مدرسه خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز یکشنبه […]

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر گفت: ظهر امروز یک باب مدرسه واقع در منظریه خمینی‌شهر بر اثر اتصالی برق دچار حادثه آتش‌سوزی شد.

حجت‌الله کارگران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از وقوع حادثه حریق یک باب مدرسه خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز یکشنبه بیست و نهم مهرماه گزارش وقوع حادثه آتش‌سوزی یک باب مدرسه واقع در منظریه خمینی‌شهر، به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تیم آتش‌نشانان ایستگاه شماره سه عملیاتی را همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر در تشریح جزئیات حادثه بیان کرد: با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد حادثه آتش‌سوزی در یکی از کلاس‌های طبقه دوم مدرسه رخ‌داده که با اقدام سریع و به‌موقع مسئولان مدرسه حریق مهار شده است و آتش‌نشانان اقدام به پاک‌سازی حریق کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از رفع دودزدگی و ایمن‌سازی محل به مأموریت خود خاتمه داده و محل را برای بررسی علت حریق به کارشناسان این سازمان تحویل دادند که بررسی‌ها نشان داد اتصالی برق باعث وقوع این حریق شده است