افزایش تولید گندم و درخواست تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزان/یک سوم جمعیت استان کردستان از طریق کشاورزی امرار معاش می‌کنند رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با اشاره به اینکه یک سوم جمعیت استان از طریق کشاورزی امرار معاش می‌کنند، از وجود ۱۳۰ هزار بهره‌بردار در بخش کشاورزی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

افزایش تولید گندم و درخواست تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزان/یک سوم جمعیت استان کردستان از طریق کشاورزی امرار معاش می‌کنند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با اشاره به اینکه یک سوم جمعیت استان از طریق کشاورزی امرار معاش می‌کنند، از وجود ۱۳۰ هزار بهره‌بردار در بخش کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ پیمان اسکندری در جلسه شورای زکات استان کردستان که با حضور رئیس شورای عالی زکات و نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، استاندار کردستان،فرمانداران و امامان جمعه و جماعات استان، برگزار شد، ضمن تبریک روز روستا و عشایر به کشاورزان زحمتکش استان، از افزایش قابل توجه تولید گندم در دو سال اخیر خبر داد.
وی با اشاره به اینکه یک سوم جمعیت استان از طریق کشاورزی امرار معاش می‌کنند، از وجود ۱۳۰ هزار بهره‌بردار در بخش کشاورزی خبر داد.
اسکندری از افزایش تولید محصولات کشاورزی از ۲٫۵ میلیون تن به ۴ میلیون تن در دو سال اخیر خبر داد و این دستاورد را حاصل تلاش کشاورزان، کارشناسان و رویکرد دانش‌بنیان در کشاورزی دانست.
وی با اشاره به پرداخت بالای زکات توسط کشاورزان استان اضافه کرد: این امر نشان از روحیه ایثار و کمک به همنوعان در بین کشاورزان کردستانی دارد.