فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی روز معلم را به ایثار گران عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، در متن پیام سردار “علی آزادی” آمده است:معلمان در طول تاریخ چونان شمع فروزان، نور هدایتگر افراد و جوامع به سوی رشد و بالندگی بوده‌اند، به ویژه در […]

فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی روز معلم را به ایثار گران عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، در متن پیام سردار “علی آزادی” آمده است:
معلمان در طول تاریخ چونان شمع فروزان، نور هدایتگر افراد و جوامع به سوی رشد و بالندگی بوده‌اند، به ویژه در جریان انقلاب اسلامی و پس از آن در طول هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی، ایثار و از خودگذشتگی چراغ راه بوده و خیل عظیم رزمندگان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران جامعه تعلیم و تربیت گواه این ادعاست.
معلمان در شرایط گوناگون از عهده آزمون‌های مختلف به خوبی برآمده‌اند و امروز نیز هنرمندی و توانمندی این عزیزان در پهنه و گستره میهن عزیز اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست که با وجود شرایط موجود که ویروس منحوس کرونا رقم زده و با سخت‌کوشی و استفاده از زیرساخت‌های موجود جهت انجام وظیفه خود کوتاهی نمی‌نمایند و وظیفه تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین را به عهده دارند.
تقدیر از معلم، تقدیر از جایگاه بلند دانش و اندیشه است که محصول آن خرد ورزی و آموزه‌های اخلاقی است و راه رسیدن به آن از میان دستان معلمان که دلسوز و عاشق هستند می‌گذرد. نتیجه زحمات معلمان پیشرفت جامعه است و به همین خاطر هیچ‌ مقامی بالاتر از مقام معلم نیست.
پیشرفت ‌های جوانان ما در عرصه‌های مختلف علمی که لرزه بر اندام بدخواهان نظام مقدس اسلامی‌مان انداخته، حاصل مجاهدت‌های خستگی ناپذیر معلمانی دلداده است که در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌ های عشق، ایثار، بینش و بصیرت را به نمایش گذاشته‌اند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری بر خود وظیفه می دانم فرا رسیدن روز معلم را به تمامی فرهیختگان و معلمان سراسر کشور بخصوص معلمین زحمت کش استان کردستان که با پرورش فرزندان ما پایه های ساخته شدن ایرانی آباد و سرافراز را بنا می نهند تبریک گفته، و توفیقات روز افزون آنان را از درگاه خداوند مسئلت نمایم.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان