مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، ۳۹۱ طرح در بهزیستی استان افتتاح می‌شود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، همزمان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ولی‌اله نصر از افتتاح ۳۹۱ طرح در بهزیستی استان […]

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، ۳۹۱ طرح در بهزیستی استان افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، همزمان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ولی‌اله نصر از افتتاح ۳۹۱ طرح در بهزیستی استان به صورت خبر داد.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: بهره‌برداری از ۳۰ مسکن، ۳۵۳ طرح اشتغال، مرکز مشاوره، گروه همیار، انجمن ازدواج و خانواده، مرکز توانبخشی، آموزشی، توانپزشکی، اجتماعی و مراقبتی شبانه روزی افراد دارای اختلال هوشی رشدی(معلولین ذهنی) و زمین چمن مصنوعی مرکز خیریه توانبخشی بقیه اله الاعظم(عج) و سالن اقامتی این مرکز خیریه از جمله این طرح‌ها است.

وی ادامه داد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۷۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در بخش خصوصی و ۵۵۷ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال در بخش دولتی مورد بهره‌برداری قرارمی‌گیرد.