دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی رئیس تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر «ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان طی پیامی هفته دولت را تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ متن پیام ایشان به شرح زیر است:بسم الله الرحمن الرحیم همانطور که همه میدانیم هفته اول شهریور ماه با نام و یاد […]

دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی رئیس تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر «ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان طی پیامی هفته دولت را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ متن پیام ایشان به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

همانطور که همه میدانیم هفته اول شهریور ماه با نام و یاد شهیدان والامقام «رجائی و باهنر» مزین و با عنوان “هفته دولت” نامگذاری شده است.
این روز یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که با ایمان، ساده زیستی و صداقت در طول تاریخ، الگوی راستین و اسوه خدمتگزاری بی منت به مردم فهیم و ایثارگر میهن اسلامی شدند.

شهیدان «رجائی و باهنر» پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر انقلاب برافراشتند تا امروز در گذر زمان این دولت انقلابی بیش از پیش در اهتزاز باشد.

هفتهٔ دولت فرصت مغتنمی‌ست برای بازخوانی نقش و وظایف دولت‌‌ مردان و قدردانی از همه‌ کارمندان خدوم کشور که در بخش‌های مختلف، متواضعانه برای کسب رضای پروردگار و خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، بویژه شهیدان «رجایی و باهنر» هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد استان کردستان تبریک عرض نموده و موفقیت این عزیزان را در تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ازخداوند متعال مسئلت می نمایم.

امیدوارم گامهایمان در طلیعه خدمت به خلق خدا در دایره عدالت و صداقت در حق مردمان پر تلاش این دیار شهید پرور به ثمر بنشیند.
انشالله….

دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی:
رئیس تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر «ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان