دولت در حوزه طرح‌های آبی استان کردستان، سرمایه‌گذاری خوبی کرده است با هدف هزینه کرد اعتبارات طرح‌های توسعه منابع آب استان، بیست و سومین جلسه طرح‌های اولویت‌دار شرکت آب منطقه‌ای کردستان روز شنبه ۱۸ شهریور با حضور مدیر عامل، معاونین و جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]


دولت در حوزه طرح‌های آبی استان کردستان، سرمایه‌گذاری خوبی کرده است

با هدف هزینه کرد اعتبارات طرح‌های توسعه منابع آب استان، بیست و سومین جلسه طرح‌های اولویت‌دار شرکت آب منطقه‌ای کردستان روز شنبه ۱۸ شهریور با حضور مدیر عامل، معاونین و جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مهندس آریانژاد در این جلسه اظهار کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری ۲۳ جلسه کارگاهی و ستادی (میانگین هر هفته یک جلسه) با محوریت بررسی وضعیت جذب و هزینه کرد اعتبارت طرح‌های توسعه منابع آب در این شرکت برگزار شده که در این سلسله جلسات، مصوبات زیادی در راستای خاتمه طرح‌های نیمه تمام مورد بحث و به اجرا در آمده است.


وی ادامه داد: طرح‌های اولویت‌دار، تأمین آب شهرها و روستاهای این شرکت به مرحله مناسبی از سرمایه‌گذاری و پیشرفت رسیده‌اند و با ادامه همین روند، شاهد گره‌گشایی در سایر پروژه‌های دیگر نیز خواهیم بود.


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کردستان با اشاره به اینکه دولت در حوزه طرح‌های آبی سرمایه‌گذاری خوبی کرده است، افزود: تأمین مالی در پروژه‌های آبی استان به طور ویژه در دستور کار جلسات این شرکت قرار گرفته است و بصورت جدی تا حصول نتیجه پیگیری می گردد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان