پلمب یک واحد نانوایی سنگک پزی سنتی به دلیل نواقص متعدد بهداشتی مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان سنندج از پلمب یک واحد نانوایی سنگک پزی سنتی به دلیل نواقص متعدد بهداشتی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عطا عبدی اظهار کرد:بازرسین بهداشت محیط مرکز بهداشت سنندج در راستای […]

پلمب یک واحد نانوایی سنگک پزی سنتی به دلیل نواقص متعدد بهداشتی

مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان سنندج از پلمب یک واحد نانوایی سنگک پزی سنتی به دلیل نواقص متعدد بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عطا عبدی اظهار کرد:بازرسین بهداشت محیط مرکز بهداشت سنندج در راستای نظارت بر مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی یک واحد نانوایی سنگک پزی سنتی را به دلیل عدم رفع نواقص بهداشتی در مهلت مقرر به حکم دادستانی در تاریخ ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۳ پلمب کردند.

وی گفت:برخورد با نانوایی های متخلف در سطح شهرستان سنندج به دو صورت قطع سهمیه آرد و معرفی به دادگاه انجام می شود.
عبدی افزود: با توجه به اینکه همه آردهای موجود در نانوایی ها از سهمیه یارانه ای دولت برخوردار هستند، در صورت عدم توجه به توصیه های بازرسین بهداشت محیط جهت رفع نواقص بهداشتی، با درخواست قطع سهمیه از اداره غله شهرستان اکثر نواقص بهداشتی این صنف مرتفع می شود و به ندرت یک واحد نانوایی متخلف در سطح شهرستان سنندج پلمب می شود.