اقلیت‌های دینی اصفهانی نیز از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره‌مند هستند مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: نیازمندان با ادیان مختلف آسمانی از تمامی خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند و این نهاد تفاوتی بین آنها قائل نیست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی […]

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: نیازمندان با ادیان مختلف آسمانی از تمامی خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند و این نهاد تفاوتی بین آنها قائل نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، کریم زارع، با تبریک ولادت حضرت مسیح (ع) به هم استانی‌های مسیحی به‌ویژه مددجویان تحت حمایت، اظهار کرد: این نهاد بر اساس وظیفه انسانی خود، بدون هیچ‌گونه تبعیضی، به افراد نیازمند از هر قوم و مذهبی که باشند و به‌صورت یکسان، کمک‌رسانی می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اعلام آمادگی خود جهت ادامه ارائه خدمات به نیازمندان جامعه ارامنه، تأکید کرد: هیچ محدودیتی برای امدادرسانی و حمایت از افراد و خانواده‌های نیازمند این جامعه وجود نداشته و در صورت نیاز جهت ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان ارمنی و همچنین کمک به افرادی که در اثر بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج دچار مشکلات شده‌اند، ارائه خدمت خواهد کرد.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم در سوره مریم درباره جایگاه رفیع حضرت مسیح (ع) و سخنان ایشان درباره همدلی، آزادی حقیقی، بشارت منجی و رستگاری بشر، ابراز امیدواری کرد؛ در این روز مقدس که جهان به رخسار مسیح دیده گشوده و اراده الهی در وجود قدسی آن حضرت تجلی‌یافته، رهروان طریق یکتاپرستی و حقیقت‌جویی و موحدان پاک‌اندیش آن حضرت و تمامی ادیان آسمانی، در مسیر استقرار صلح و عدالت گام بردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: به‌راستی که آموزه‌های گران‌بهای حضرت مسیح (ع) در طول تاریخ موجب همدلی پیروان راستین ادیان الهی گشته و در عصر حاضر نیز در راستای احیای روح برادری و هم‌زیستی در گستره زمین، راهنما و راهگشای عالم بشریت است