اجرای سومین طرح ساماندهی کارتن‌خواب‌ها در اصفهان مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از اجرای سومین طرح ساماندهی کارتن‌خواب‌ها در اصفهان و رسیدگی به وضعیت ۱۲۰ کارتن خواب خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، روح‌الله ابوطالبی با اعلام این خبر گفت: […]

اجرای سومین طرح ساماندهی کارتن‌خواب‌ها در اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از اجرای سومین طرح ساماندهی کارتن‌خواب‌ها در اصفهان و رسیدگی به وضعیت ۱۲۰ کارتن خواب خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، روح‌الله ابوطالبی با اعلام این خبر گفت: با توجه به برودت هوا و پیش‌بینی بارش باران، سومین طرح ساماندهی کارتن‌خواب‌ها با هماهنگی و همراهی پلیس مبارزه با مواد مخدر، اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان اجرا و تعداد ۱۲۰ کارتن‌خواب به مراکز معین شده هدایت و توسط پلیس مبارزه با موادمخدر ساماندهی و غربالگری شدند.
او افزود: در این ایام اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با گشت‌های شبانه‌روزی اقدام به هدایت این آسیب‌دیدگان اجتماعی به مراکز غربالگری معین می‌کنند.
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این افراد پس از شناسایی به محل‌های غربالگری هدایت می شوند و پس از انجام آزمایش‌های لازم در خصوص بیماری‌های واگیردار همچون ایدز، هپاتیت، کرونا و تست اعتیاد واکسینه شده و در مرکز اسکان تحت درمان قرار می‌گیرند.
او گفت: شهروندان برای مشارکت با مدیریت شهری و کمک به کارتن‌خواب‌ها می‌توانند در صورت مشاهده این افراد، نشانی آن‌ها را از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام کنند.