بانک‌ها باید در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار گیرند/ما در جنگ اقتصادی هستیم مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: امروز کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد و سال‌هاست با تحریم‌های ظالمانه دست به گریبان است. برای اینکه بتوانیم دشمن را در دستیابی به اهداف شوم خود شکست دهیم، باید بیش از گذشته به سمت […]

بانک‌ها باید در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار گیرند/ما در جنگ اقتصادی هستیم

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: امروز کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد و سال‌هاست با تحریم‌های ظالمانه دست به گریبان است. برای اینکه بتوانیم دشمن را در دستیابی به اهداف شوم خود شکست دهیم، باید بیش از گذشته به سمت ارزش‌آفرینی، گروه‌سازی و هم‌افزایی در نظام اقتصادی حرکت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران دکتر اسماعیل للـه‌گانی در نشست مشترک با مدیران عامل شرکت‌های تابعه بانک رفاه کارگران، با بیان این مطلب افزود: بانک ها باید در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار گیرند و در راستای پیشبرد اهداف توسعه‌ای به منظور حفظ استقلال اقتصادی کشور، باید اقدامات در راستای ارزش‌آفرینی توسعه پیدا کند و حمایت‌ها از تولید ملی افزایش پیدا کند. 

وی به ضرورت خروج بانک‌ها از بنگاه ‌داری اشاره کرد و گفت: بانک رفاه کارگران هیچ‌گاه علاقه‌ای به بنگاه‌داری نداشته است و اگر در گذشته نیز به‌واسطه برخی تکالیف حضور مختصری در بخش سهام‌داری تعدادی از شرکت‌ها داشته است، در سال‌های اخیر و در راستای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی با جدیت تمام، به سمت فروش این سهام حرکت کرده‌ایم. 

دکتر للـه‌گانی از کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی به عنوان صاحبان اصلی و ولی‌نعمتان بانک رفاه کارگران نام برد و بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات و سرویس‌دهی مناسب به آنان تاکید کرد و گفت: بر پایه رویکرد “مشتری‌محوری” باید خدمات بانک رفاه به مشتریان به ویژه این عزیزان به شکل روزافزونی توسعه پیدا کند. 

وی در پایان گفت: بانک رفاه در سال گذشته به‌واسطه توسعه اقدامات و خدمات خود موفق شد در رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت برتر کشور رتبه ۱۱ و در بین بانک‌ها رتبه سوم را به خود اختصاص دهد و امیدواریم اقدامات توسعه‌ای سال جاری منجر به بهبود این مهم در رتبه‌بندی ۱۴۰۱ شود.