رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی از تشکیل پرونده تخلفاتی برای بیش از هزار مدرسه غیردولتی خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص نظارت بر عملکرد مدارس غیردولتی گفت: حکمرانی در آموزش […]

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی از تشکیل پرونده تخلفاتی برای بیش از هزار مدرسه غیردولتی خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص نظارت بر عملکرد مدارس غیردولتی گفت: حکمرانی در آموزش و پرورش، حکمرانی دولتی است از جمله بحث محتوای کتاب‌های درسی، چیدمان نیروی انسانی، مهیا کردن فضای آموزشی، امکانات و تجهیزات یک امر دولتی است و هرساله اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه مدارس غیردولتی فقط اجرای دستورالعمل‌ها را انجام می‌دهند گفت: اجرا را به بخش غیر دولتی در مدارس غیر دولتی واگذار کردیم و برای این فرآیند هم نظارت‌های جدی وجود دارد.

محمودزاده گفت: باتوجه به نظارت‌های جدی که انجام شده برای حدود هزار و ۲۴ مدرسه در سال گذشته پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

وی افزود: در این پرونده‌های تخلفاتی برخی مدارس به دلیل فضا و امکانات ناقصی که داشتند و نبود استاندارد‌های لازم تعطیل شدند و بعضی موارد هم منجر به توبیخ مدیر و موسس مجموعه شده است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: همه این موارد نشان دهنده این است که نظارت جدی بر مدارس غیردولتی وجود دارد و حکمرانی دولتی در این مدارس شکل گرفته است.