اجرای طرح باشگاه بچه‌های مسجد در کردستان مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان، با اشاره به اجرای طرح باشگاه بچه‌های مسجد در استان گفت: این طرح از روز شنبه هفتم بهمن ماه اجرای این طرح آغاز و تا جمعه ۱۱ اسفند سال جاری ادامه دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان، با اشاره به اجرای طرح باشگاه بچه‌های مسجد در استان گفت: این طرح از روز شنبه هفتم بهمن ماه اجرای این طرح آغاز و تا جمعه ۱۱ اسفند سال جاری ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛بهزاد کیامهر در جلسه تشریح اجرای طرح باشگاه بچه‌های مسجد اظهار کرد:ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در نظر دارد با اجرای طرح باشگاه بچه های مسجد «یاوران مسجد» اقدام به ایجاد و توسعه شبکه مدیران، کارکنان، کانون های معین و فعالان مسجدی با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به کانون های فرهنگی هنری مساجد کند و در واقع به تشکیل حلقه های میانی در سطح مساجد کمک کند.
وی با بیان اینکه این طرح با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به کانون های مساجد اجرا می شود، افزود: افزایش تعداد اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، افزایش تعداد کانون ها در سطح کشور، زمینه سازی برای پیوند شبکه کانون های مساجد با نهاد خانواده، مدارس و مراکز آموزشی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین فراهم نمودن بستری برای ارائه خدمت به بچه های مسجداز جمله اهدافذاجرای این طرح ملی است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان ادامه داد: مهمترین هدف در این طرح حمایت از بچه های مسجد به واسطه ثبت اعضاء و تکمیل کادر و ارکان کانون های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه کانون ها می توانند از طریق ثبت نام عضو در سامانه، تکمیل مشخصات فردی اعضا و افزایش اعضا در قرعه کشی شرکت کنند، اعضای کانون های مساجد استان با کسب حداقل ۵۰ امتیاز در هفته می توانند در قرعه کشی شرکت کرده و از جوایزی نظیر لپ تاب، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و غیره بهره مند شوند.

کیامهر زمان اجرای طرح باشگاه بچه‌های مسجد را ۷ بهمن تا ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ اعلام و اضافه کرد: طرح باشگاه بچه های مسجد در سه سطح «ستادهای استانی»، «سطح کانونی» و«اعضای کانون ها» اجرا می شود که سطح کانونی شامل «کانون های راهبر»، «کانون های معین» و «کانون های همگروه» است.
وی با بیان اینکه قرعه کشی در سطوح کانونی و اعضا به صورت هفتگی انجام می شود، عنوان کرد: شرط ورود به قرعه کشی، کسب حداقل امتیاز در هر هفته بوده و نتایج قرعه کشی یکشنبه هر هفته از طریق سایت بچه های مسجد اطلاع رسانی و جوایزی اهدا می شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان اظهار امیدواری کرد: ان شاالله با همکاری و همراهی مجموعه ستاد و کانون های فرهنگی هنری مساجد، شاهد افزایش کیفی و کمی کانون ها و همچنین اعضای کانون های مساجد استان باشیم.