جهادگران عرصه تولید و صنعت اصفهان درمیدان تعلیم و تربیت// مدرسه مبدا همه تحولات و شگرفی های علوم و فنون در دنیا است زهرا نصیری تلاش جهادگران عرصه صنعت و تولید اینباردرمیدان تعلیم و تربیت با نهضت مدرسه سازی متبلور میشود. مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان درآیین کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه شهید ملک حسین رئیسی […]

جهادگران عرصه تولید و صنعت اصفهان درمیدان تعلیم و تربیت// مدرسه مبدا همه تحولات و شگرفی های علوم و فنون در دنیا است

زهرا نصیری

تلاش جهادگران عرصه صنعت و تولید اینباردرمیدان تعلیم و تربیت با نهضت مدرسه سازی متبلور میشود.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان درآیین کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه شهید ملک حسین رئیسی که با تامین هزینه ازسوی ایشان و همسرشان درمیمه احداث میشود گفت: امروزه با هوش مصنوعی می توانیم بسیاری از علوم و فنون را درک کنیم .

دکترمحسن قدیری با اشاره به اینکه هوش مصنوعی با اطلاعات زیاد در ارتباط است افزود: درآینده همه چیزدنیا با هوش مصنوعی دچار تغییر و تحول میشود به گونه ای که درمجموعه قطعات خودرو که استفاده میشود همه چیز متحول میشود ونیازی به تعمیرگاه و شرکت بیمه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه از تمام کشورهای دنیا در تمام رشته ها در حال پرورش انسان های نخبه هستند افزود: سال ۲۰۵۰ فضای دنیا متحول خواهد شد.

قدیری تصریح کرد: مدرسه مبدا همه تحولات و شگرفی های علوم و فنون در دنیا است لذا باید به این مسئله توجه داشته باشیم تا دانش اموزان بتوانند درفضایی آرام به جهش در عرصه علوم و فنون برسند.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان اظهارداشت:خوشبختانه پتانسیل های کشور فراوان است و تعهد مدرسه سازی امروز با همکاری پیمانکاران، کارکنان وهمکاران،  شرکت های تابعه و کل مجموعه پتروپالایش در استان اصفهان رقم خورد .

وی تاکید کرد:هلدینگ پتروپالایش اصفهان اکنون در حال ساخت نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی انرژی خورشیدی است که  مجوز های۵ هزار مگاوات انرژی خورشیدی، بادی در مورچه خورت،شهرک صنعتی رازی، دهاقان گرفته شده است که در پهنه ۲ هزار هکتاری به پالایشگاه اصفهان اختصاص داده شد وامروز همه چیز متحول شده است و ان شاءالله مدیران کشور در مسیر پیشرفت خواهد بود.

قدیری درباره استفاده ازفناوری های جدید درپالایشگاه اصفهان گفت:درپتروپالایش اصفهان نرم افزارSAP از آلمان آورده شد که به کمک این نرم افزار برنامه برمبنای هوش مصنوعی ونقشه راهبردی از آینده به ما ارائه میدهد تا در این سمت حرکت کنیم .

گفتنی است در ۲۹ خرداد ماه آئین برگزاری جشن گلریزان ساخت ۵۰ مدرسه توسط هلدینگ پتروپالایش اصفهان انجام شد و بزرگترین تعهد مدرسه سازی ایران رقم خورد.