کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات رشد ابر و وقوع رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ، خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، مجتبی حمزه نژاد گفت: امروز با تاثیر سامانه فصلی در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان ناپایداری […]

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات رشد ابر و وقوع رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ، خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، مجتبی حمزه نژاد گفت: امروز با تاثیر سامانه فصلی در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان ناپایداری وضعیت جوی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در ساعات صبح تا ظهر وضعیت جوی پایدار، در مناطق ساحلی و جزایر خلیج فارس با مه صبحگاهی و در سایر نقاط با غبار محلی پیش بینی می‌شود و دریا با وزش باد‌های جنوب شرقی کمی متلاطم پیش بینی می‌شود.

حمزه نژاد گفت: شرایط بارش‌های رگباری تا اواسط هفته جاری علاوه بر ارتفاعات شرقی و شمالی در ارتفاعات مرکزی و غربی استان نیز مورد انتظار است و بنابراین توصیه می‌شود در ساعات بعدازظهر از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

وی گفت: از نظر دمایی به تدریج در هفته در غالب نقاط استان افزایش نسبی دما در طول روز مورد انتظار است.