دکتر اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن میلاد پیام آور صلح و دوستی حضرت عیسی مسیح (ع) را تبریک و تهنیت گفت.به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:بسمه تعالیسال روز میلاد باشکوه پیام آور صلح و مهربانی و سمبل صبر و شکیبایی، حضرت عیسی […]

دکتر اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن میلاد پیام آور صلح و دوستی حضرت عیسی مسیح (ع) را تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:
بسمه تعالی
سال روز میلاد باشکوه پیام آور صلح و مهربانی و سمبل صبر و شکیبایی، حضرت عیسی مسیح (ع) فرخنده باد.
تولد عیسی مسیح(ع)، نشانه تجلى اراده الهى در شب زمستانى زمین است. تولدی که یکی از بزرگ‌ترین معجزات الهی در همه دوران‌ها و اعصار است و فرزندی متولد شد که رسالتش نجات بشر گرفتار در گرداب خود پرستی ها بود.
اکنون که بشریت در دوران سخت شیوع بیماری کرونا بسر می برد برای رهایی از این شرایط دشوار، بیش از هر زمان دیگری نیازمند، اتحاد، دوستی، محبت و همکاری تمامی پیروان ادیان الهی با یکدیگر است. ادیان آسمانی که برای استقرار حاکمیت الهی، پیوند انسان با خداوند متعال و نجات بشر از گرفتاری ها و رنج ها ظهور کرده اند، امروزه نیزمی توانند الگویی برای غلبه بر مشکلات ارائه کنند و پیروان آن ها نیز در مسیر تحقق صلح و آرامش در سراسر گیتی گام بردارند.
میلاد سراسر نور پیامبر بزرگ الهی، حضرت عیسی مسیح(ع) بر همه پیروان آن حضرت و رهروان حق و حقیقت مبارک باد.