نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در سنندج برپا شد نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا بعد از گذشت ۲ سال توقف به دلیل کرونا، امروز چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در سنندج برپا شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان اظهار داشت: به دلایل متعددی […]

نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در سنندج برپا شد

نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا بعد از گذشت ۲ سال توقف به دلیل کرونا، امروز چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در سنندج برپا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان اظهار داشت: به دلایل متعددی از جمله شیوع کرونا و مخالفت تعدادی از اصناف از سال ۱۳۹۸ تاکنون نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در پاییز برپا نشده بود.

علیرضا فروتن با اشاره به اینکه از امروز ۲۳ شهریور تا یک مهر این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپا است، اضافه کرد: ۱۰۰ غرفه عرضه پوشاک، کیف و کفش، خواروبار، لوازم‌التحریر، شیرینی و سوغات در این نمایشگاه ایجاد شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر کالاهای مذکور محصولات یارانه‌ای شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج و شکر هم در این نمایشگاه عرضه شده است.