دوره مهارت‌های کسب‌وکار ویژه نوجوانان با هدف توسعه نگرش کارآفرینی، شناخت مهارت‌های کسب‌وکار و ارتقای مبانی حل مسئله و رویکرد تفکر از دهم دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، با همکاری دفتر خدمات کسب‌وکار وزارت صنعت معدن و تجارت و زیست‌بوم کودک و نوجوان انارستان و با هدف توانمندسازی، ارتقای […]

دوره مهارت‌های کسب‌وکار ویژه نوجوانان با هدف توسعه نگرش کارآفرینی، شناخت مهارت‌های کسب‌وکار و ارتقای مبانی حل مسئله و رویکرد تفکر از دهم دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، با همکاری دفتر خدمات کسب‌وکار وزارت صنعت معدن و تجارت و زیست‌بوم کودک و نوجوان انارستان و با هدف توانمندسازی، ارتقای دانش و مهارت و پرورش ایده‌های نوآورانه و خلاقانه در نسل کارآفرین آینده، مدرسه زمستانی کسب‌وکار ویژه نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ سال ایران‌زمین، مبانی آموزش و توسعه مهارت کسب‌وکار را به صورت رایگان و از طریق مصاحبه برای دویست نفر از نوجوانان خلاق این کشور برگزار می‌کند.

در این دوره که به صورت آنلاین و حضوری و با حضور اساتید و کارآفرینان برتر از تاریخ از ۱۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ آغاز و مراسم اختتامیه به صورت مسابقه حضوری و تدوین بوم کسب‌وکار در تاریخ ۱۵ اسفند سال جاری برگزار می‌گردد نوجوانان با مفاهیم حل مسئله، مفاهیم کسب‌وکار، تجارب کارآفرینان بزرگ دنیا، شیوه‌های مختلف تیم سازی، روش‌های انتخاب رشته تحصیلی مبتنی بر توانایی‌های شخصیتی و تدوین بوم کسب‌وکار آشنا خواهند شد و به‌صورت کار گروهی، نسبت به تمرین فرایند راه‌اندازی کسب‌وکار، اقدام خواهند کرد.

مدیر این طرح آموزشی گفت: آموزش مفاهیم کسب‌وکار در اقتصادهای پیشرفته از سنین کودکی انجام می‌گردد و اگر بخواهیم از قطار کسب‌وکار جهانی عقب نیفتیم، باید نسلی دانا و تجهیز شده با مهارت‌های حل مسئله و کسب‌وکار داشته باشیم و این مدرسه زمستانی، آغاز طرح پرورش یک‌میلیون نوجوان کارآفرین می‌باشد. نوجوانانی که با نگرش کارآفرینی رشد می‌کنند و حتی اگر کارمند شدند، این نگرش به افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های شرکت‌ها کمک خواهد کرد.

این دوره ارزشمند، برای تمامی نوجوانان مناسب بوده و در پایان به همه شرکت‌کنندگان گواهی حضور اعطا می‌شود.

با هماهنگی صورت پذیرفته، نوجوانانی که در مصاحبه اولیه پذیرفته نشوند هم امکان حضور با حمایت دفتر را خواهند داشت. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این در مصاحبه اولیه از طریق لینک https://anarestan.com/winter-school/ ثبت‌نام نمایند