برآورد بودجه ۲۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری اصفهان برای سال آینده رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه سال آینده شهرداری اصفهان حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است که در فصل بودجه، مترو و رینگ چهارم سهم بسزایی دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل […]

برآورد بودجه ۲۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری اصفهان برای سال آینده

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه سال آینده شهرداری اصفهان حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است که در فصل بودجه، مترو و رینگ چهارم سهم بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، عباس حاج‌رسولی‌ها در جمع مردم ملک شهر اظهار کرد: بودجه سال آینده شهرداری اصفهان حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است که در فصل بودجه، مترو و رینگ چهارم سهم بسزایی از آن را به خود اختصاص می‌دهد.

وی با بیان اینکه در طول این سال‌ها هر کدام از پروژه‌های شهرداری که اجرا شده است، هفت برابر برای شهر ارزش افزوده داشته است، افزود: عصر روزهای یکشنبه در شهرداری‌های مناطق حضور داریم و پاسخگوی مراجعات مردمی در کمیته‌های نظارتی هستیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: رمز پیروزی کشور در تمام مشکلات و در برابر دشمن، پشتیبانی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بوده است.

وی با بیان اینکه تحریم دشمن، کارشکنی‌ها و بی‌عدالتی وجود دارد، وضعیت تورم حاکم است، اما اگر اراده کنیم این مشکلات اقتصادی نیز رفع خواهد شد، گفت: در جنگ و دفاع مقدس، یک متر خاک به دشمن ندادیم؛ شهدای ما در جوانی با ۱۷ یا ۱۸ سال سن رفتند و جان خود را برای عزت اسلام و کشور فدا کردند.

حاج‌رسولی‌ها تصریح کرد: سپردن نوجوانان در ایام کرونا به رسانه‌ها و سایت‌ها، یکی از دلایل اغتشاشات اخیر بود.