تأکید شهید حسین تیموری بر پیروی از خط ولایت فقیه شهید حسین تیموری جروکانی در وصیت‌نامه خود مانند سایر شهدا بر پیروی از خط ولایت فقیه تاکید کرده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ شهید حسین تیموری جروکانی از شهدای دوران دفاع مقدس استان اصفهان در وصیت‌نامه خود نوشته است بسم رب الشهدائ […]

شهید حسین تیموری جروکانی در وصیت‌نامه خود مانند سایر شهدا بر پیروی از خط ولایت فقیه تاکید کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ شهید حسین تیموری جروکانی از شهدای دوران دفاع مقدس استان اصفهان در وصیت‌نامه خود نوشته است

بسم رب الشهدائ و الصالحین

و العصر، ان الانسان لفی خسر، الا الذین امنوا و عملوا الصالحات و تواصو بالحق و تواصو بالصبر.

قسم به عصر، که انسان در خسران و زیان است، مگر انانکه به خدا ایمان آورده و نیکوکا شدند و بدرستی و پایداری در دین یکدیگر را سفارش کردند.

درود و سلام به حضرت مهدی منجی انسان‌ها و نایب بر حقش امام خمینی امید تمام مستضعفان جهان و درود بر رزمندگان اسلام این سربازان عاشق الله و شهادت و سلاح بر شهیدان این شاهدان زنده تاریخ از صدر اسلام تاکنون.

خداوندا، تو را ستایش می‌کنم با دل و زبان که اولیاء و بندگان مقرب درگاهت ستایش می کنند. خداوندا، چه بسا نعمتهایی که به ما دادی و ما لایق آن نبودیم و قدر آن نعمت را ندانستیم. خداوندا، چه گناهان بزرگی که ما مرتکب شدیم و تو به خاطر رحمانیت آن گناه را بخشیدی. و خودمان متوجه اعمالمان نبودیم و بازبه گناه روی آوردیم. خداوندا، قلبم از گناه سیاه و نفسم الوده به گناه است و معصیتم هر لحظه رو به افزایش است. اینک چه چاره ای دارم.

خداوندا، ولی می دانم که تو بخشنده و پوشاننده تمام گناهان هستی، پس ای خداوند مهربان ببخش گناهانم را به بخشندگیت.

اما وصیتم به مردم شهیدپرور: وصیتم به شما مردم این است که همیشه پیرو خط امام عزیز باشید و به دستورات رهبر عمل نمایید و بدانید که تا موقعی موفق و پیروز هستید که پیرو خط امام باشید و همیشه در پشت جبهه در صحنه حضور یابید و با دشمنان اسلام منافقین که در داخل می خواهند با انقلاب مبارزه کنند قبل از آنکه آنها دست به جنایتی بزنند شما آنها را به سر جای خودشان بنشانید. و دیگر آنکه پشتیبان روحانیون اصیل و در خط امام باشید که به گفته امام عزیزمان اسلام بدون روحانیت مانند کشور بدون طبیب است.

و شما ای پدر و مادر عزیزم ای نور چشمهایم ای پدر و مادر عزیزی که برای رضای خدا، چه زحمتها ورنجها که تحمل نکردید فرزندت را به سن ۱۸ سالگی رساندی و عاقبت در راه خدا هدیه کردید و دادید به صاحب اصلی.

پدر ومادر عزیزم بدانید که من راهم را شناختم و در ان راه قدم نهادم. راهی که در آن قدم نهادم و در آن راه جهاد کردم ( اگر مورد قبول خداوند باشد) راه پیامبر و راه تمام ائمه است راه حسین بن علی است که در صحرای کربلا در مقابل تمامی کفر ایستاد و فریاد هیهات من ذله را سر داد و در آن فریاد درسی شهادت را به ما آموخت و در این زمان حسین زمان ما خمینی عزیز در مقابل تمامی کفر جهانی ایستاده و ما شاگردان کلاس شهادت و پیروان خمینی عزیز فریاد می زنیم هیهات من ذله. پس ای پدر و مادر عزیزم اگر من به آرزویم که شهادت در راه خداست نائل گردیدم. خدا را شکرکنید که فرزندتان در راه خدا شهید شد و صبر و استقامت کنید که خداوند با صابران است. خداوند انشاالله به شما اجر اخروی و دنیوی و صبر عنایت بفرماید: پدرو مادر عزیزم مرا حلال کنید.

و شما ای برادرانم: بعد از من سلاحم را بر دوش گیرید و راهم را که راه تمامی شهیدان اسلام است ادامه دهید،برادرانم وصیتم به شما این است که هرگز از خط امام که نشات گرفته از ائمه و پیامبر اسلام است خارج شوید که خارخ شدن از خط امام در حقیقت خارج شدن از خط الله است و انسان را به گمراهی و ظلمات سوق می دهد پس باید مواظب باشدی که کارهایتان ایا با خط امام تطبیق می کند یا خیر آیا مورد رضای خداوند است یا نه و تمام کارهایتان را با نیت پاک و برای رضای خداوند انجام دهید. برادرانم اگر از دست من بدی دیدی مرا ببخشید و حلال کنید.

و شما ای خواهرانم: زینب وار رسالت خون شهیدان و برادر شهیدتان را بر دوش گردید و صبور و بردبار باشید و با حجاب کامل اسلامیتان مشت محکمی بر دهان شرق وغرب جنایتکار بزنید و بدانید که حجاب شما کوبنده تر از خون من است. خواهرانم مرا حلال کنید و برایم دعا کنید که خداوند از سر تقصیرم بگذرد و گناهانم را بیامرزد.

در ضمن از تمام دوستان و اشنایان می خواهم که مرا ببخشند و حلال کنند و برای بخشیده شدن گناهانم پیش درگاه خداوند دعا کنند.

شعار همیشگی را فراموش نکنید. خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته