امام رئوف(ع) شناخته شده در میان غیرمسلمانان عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امام رضا (ع) در بین غیرمسلمانان نیز شناخته شده است و خوشحالیم که امام رئوف بین‌المللی است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، رسول میرباقری در حاشیه برپایی غرفه‌های خدمت‌ رضوی در گذر فرهنگی چهارباغ اظهار کرد: این روزها حال و […]

امام رئوف(ع) شناخته شده در میان غیرمسلمانان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امام رضا (ع) در بین غیرمسلمانان نیز شناخته شده است و خوشحالیم که امام رئوف بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، رسول میرباقری در حاشیه برپایی غرفه‌های خدمت‌ رضوی در گذر فرهنگی چهارباغ اظهار کرد: این روزها حال و هوای چهارباغ امام رضایی شده که جای خوشحالی دارد.
وی افزود: گاهی حقی که مردم ولایت‌مدار و شهدای اصفهان دارند در این گذر فرهنگی استشمام نمی‌شود اما در دهه کرامت خادمان رضوی، حال و هوای امام رضا(ع) را به این گذر بخشیده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر نظر لطف و کرم امام رضا (ع) نبود، خادمان رضوی امروز نمی‌توانستند در این مکان سفره کرم امام رئوف را بگسترند.

وی ادامه داد: امروز می‌بینیم که برخی از شهروندان که ظاهری متفاوت دارند نیز به عشق امام رضا (ع) اینجا حضور دارند و وقتی ضریح ایشان را تماشا می‌کنند حسی معنوی به آن‌ها دست می‌دهد.

میرباقری بیان کرد: امام رضا (ع) در بین غیرمسلمانان نیز شناخته شده است و خوشحالیم که امام رئوف بین‌المللی است.