ضرورت وجود مدیریتی واحد در اجرای طرح توسعه گردشگری محور قشلاق گریزه سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان بر ضرورت وجود مدیریتی واحد در اجرای طرح توسعه گردشگری محور قشلاق گریزه تاکید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ منصور مهرزاد روز یک‌شنبه ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۱ در جلسه بررسی طرح […]

ضرورت وجود مدیریتی واحد در اجرای طرح توسعه گردشگری محور قشلاق گریزه

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان بر ضرورت وجود مدیریتی واحد در اجرای طرح توسعه گردشگری محور قشلاق گریزه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ منصور مهرزاد روز یک‌شنبه ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۱ در جلسه بررسی طرح اقامتی، رفاهی و گردشگری در مسیر قشلاق گریزه که با حضور معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان، نماینده شرکت آب منطقه‌ای استان و شهرداری سنندج برگزار شد، گفت: این طرح به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های گردشگری استان، ظرفیت بسیار مناسبی برای جذب گردشگر است که باید به‌درستی از آن استفاده شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با بیان اینکه تکمیل و احداث این طرح گردشگری اثر مثبتی بر ارتقای شاخص‌های گردشگری در سطح استان خواهد داشت، افزود: این مجموعه با جدیت تمام، پیگیر رفع مشکلات و چالش‌های مربوط به این پروژه است.

او اظهار کرد: از ادارت مربوطه نیز انتظار داریم ضمن تعامل و همکاری همه‌جانبه، در راستای اجرای این طرح اهتمام ویژه داشته باشند .

مهرزاد با اشاره به اینکه کردستان دارای پتانسیل‌های فراوان گردشگری است، یادآور شد: استفاده از این ظرفیت‌ها در سطح استان می‌تواند فرصتی بسیار مناسب برای توسعه زیرساخت‌ها و خدمات‌رسانی هرچه بهتر به گردشگران باشد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان عنوان کرد: امید است با تعامل و همراهی مسئولان مربوطه و با افزایش سطح امکانات رفاهی و خدماتی، زمینه ایجاد اشتغال پایدار و توسعه صنعت گردشگری در استان بیش از پیش فراهم شود.