دستگیری قاتل فراری در سنندج رئیس پلیس آگاهی استان کردستان از دستگیری قاتل فراری در سنندج خبر داد و گفت: گرفتن جان یک نفر بر سر زمان آبیاری مزرعه بوده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛فرامرز شاکری گفت: هفته گذشته در درگیری میان دو کشاورز روستای نران شهرستان سنندج، یکی از آنان با اسلحه […]

دستگیری قاتل فراری در سنندج

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان از دستگیری قاتل فراری در سنندج خبر داد و گفت: گرفتن جان یک نفر بر سر زمان آبیاری مزرعه بوده است.

وی افزود:بر اساس تحقیقات اولیه و اعتراف صریح قاتل، درگیری بر سر زمان استفاده از آب برای انجام آبیاری زمین کشاورزی بوده است! بلافاصله پس از اطلاع از این قتل، همکارانم در مدت زمان کوتاهی در محل حاضر و پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات تخصصی پلیسی، قاتل را در مخفیگاه دستگیر کردند.
وی با ابراز تأسف از اینکه مقتول ۶۷ ساله بود، خاطر نشان کرد:قاتل توسط مأمورین دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری مورد استفاده در قتل نیز از مخفیگاه آنان کشف گردید.
شاکری بیان کرد:قاتل پس از دستگیری،در تحقیقات پلیسی به بزه ارتکابی خود در تیراندازی منجر به قتل اقرار کرده و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.