رژیم صهیونیستی با نقض قوانین بین‌المللی در حال کودک‌کشی است رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: رژیم صهیونیستی با نقض مقررات و قوانین بین‌المللی در حال کودک‌کشی است که همه این جنایات محکوم است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی […]

رژیم صهیونیستی با نقض قوانین بین‌المللی در حال کودک‌کشی است

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: رژیم صهیونیستی با نقض مقررات و قوانین بین‌المللی در حال کودک‌کشی است که همه این جنایات محکوم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در همایش “حقوق بشر و حق دفاع” با محوریت اقدام متقابل بررسی نقش جامعه حقوقی در تبیین اقدام مجامع بین‌المللی که در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت:در بحث عنوان این نشست نخست “تکریم انسانیت و انسان‌دوستی” لازم است، واقعیتی که قرآن نیز به آن اشاره فرموده اشت؛ هیچ وقت از انسان‌ها بدتان نیاید از کارهایشان بدتان بیاید چراکه انسان مخلوق پروردگار است و ممکن است پس از هر خطایی خود را اصلاح کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان “صیانت از انسان با دستورات و تمهیدات” را لازمه دوم اجرای دفاع از حقوق بشر دانست و تصریح کرد:رویکرد نظام حقوق اسلامی دفاع از کرامت و ارزش انسان‌هاست.
وی “تعهد به انسان و انسانیت” را سومین ضرورت و لازمه اجرای دفاع از حق خواند و افزود: باید نگاهمان به دیگران مثبت و براساس انسانیت باشد، نگاه بالادستی و مستکبرانه خلاف فرموده قرآن است.
پورذهبی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و بیان داشت: در هر جایی که جنایات و ظلمی واقع شده است، پای ابر قدرتی میان بوده است.
وی اظهار کرد:رژیم صهیونیستی با نقض مقررات و قوانین بین‌المللی در حال کودک‌کشی است که همه این جنایات محکوم است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان صیانت از حقوق بشر را لازم و ضروری دانست و خاطر نشان کرد:امیدواریم که هر چه زودتر شاهد پایان دادن به نسل‌کشی در غزه و لبنان باشیم.
پورذهبی با بیان اینکه حق دفاع از انسان‌ها یک اصل اخلاقی محسوب می‌شود؛ عنوان کرد:انسان‌ها و کشور‌ها از نظر اخلاقی دارای حق دفاع از خود هستند؛ اجتناب از تحقیر، آزار، و نگاه بالایی به‌عنوان اصل مورد تاکید حقوق بشر بی‌تردید جملاتی اخلاقی هستند.