۴کشته و ۱۰ زخمی در دو مورد تصادف مرگبار طی ۲۴ساعت گذشته در جاده سقز – دیواندره به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرمانده پلیس راه شهرستان سقز گفت: صبح امروز در تصادف خودروی پراید با خودرو پژو پارس درجاده سقز – دیواندره سه نفر از سرنشینان پراید در دم جان باختند. […]

۴کشته و ۱۰ زخمی در دو مورد تصادف مرگبار طی ۲۴ساعت گذشته در جاده سقز – دیواندره

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرمانده پلیس راه شهرستان سقز گفت: صبح امروز در تصادف خودروی پراید با خودرو پژو پارس درجاده سقز – دیواندره سه نفر از سرنشینان پراید در دم جان باختند.

سرهنگ خالد رحمان پناه اظهار داشت: بر اثر شدت تصادف سواری پراید دچار آتش سوزی می شود که متاسفانه هر ۳ سرنشین این خودرو زنده، در آتش سوختند.

فرمانده پلیس راه شهرستان سقز گفت: چهار سرنشین سواری پژو پارس هم در این تصادف مصدوم و توسط فوریتهای پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

وی علت حادثه را انحراف به چپ سواری پراید اعلام کرد و از رانندگان خواست با توجه به اینکه مسافرت در این روز‌های تابستان به اوج خود رسیده، ضمن رعایت نکات راهنمایی و رانندگی، از عجله و شتاب در هنگام رانندگی خودداری کنند.

روز گذشته نیز در واژگونی یک دستگاه سواری سمند در کمربندی سقز، تنها سرنشین خودرو مصدوم شد و در تصادفی دیگر که بین دو خودرو سواری روآ و پراید در کیلومتر ۱۰ محور اصلی سقز – دیواندره، روی داد، ۶ نفر از سرنشیتان هر دو خودرو مصدوم شدند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان