اکران آثار جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مجتمع امام خمینی(ره) مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: هم‌زمان با برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان، فیلم‌های این جشنواره با مشارکت مدارس این منطقه در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع امام خمینی(ره) اکران می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از […]

اکران آثار جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مجتمع امام خمینی(ره)

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: هم‌زمان با برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان، فیلم‌های این جشنواره با مشارکت مدارس این منطقه در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع امام خمینی(ره) اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدسلمان قاضی‌عسگر با اعلام این خبر گفت: همزمان با اجرای سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان، فیلم‌های این جشنواره با مشارکت مدارس منطقه در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع امام خمینی (ره) اکران می‌شود.
او با اشاره به رویکرد جشنواره مبنی بر بهره‌مندی کودکان و نوجوانان تمامی محلات از برنامه‌ها تصریح کرد: اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه در حال برگزاری چهار جُنگ کودکانه در مجتمع امام خمینی (ره) است.
مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از برگزاری جشنواره شاد و مفرح ضرب بازی ویژه مادر و کودک در فرهنگسرای «موعود» واقع در خیابان شهید مظاهری خبر داد و گفت: جشنواره ضرب بازی شامل بازی‌های نشاط‌انگیز موسیقایی، جنبشی و حرکتی، مسابقات متنوع بین کودکان و مادران است که از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ در چهار بخش برگزار می‌شود.
به گفته او، هدف از برگزاری این جشنواره، فرهنگ‌سازی و آموزش هرچه بهتر مادران برای انجام انواع بازی‌های متفاوت در کنار کودکان، تشویق آن‌ها به تحرک و ورزش و ایجاد شور و نشاط میان مادران و کودکان است.
قاضی عسگر خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان، کارناوال‌های شادی از جمله نمایش عروسکی و قصه‌گویی بیستم مهرماه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۱:۳۰ در سطح محلات منطقه ۹ اجرا خواهد شد.