آزادی ۱۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در سفر رئیس جمهور به کردستان با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و همزمان با سفر دولت به استان کردستان، ۱۵۰ زندانی جرایم غیر عمد زندان سنندج آزاد شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در حاشیه سفر رئیس ‌جمهور به استان کردستان، محسن منصوری معاون اجرایی […]

آزادی ۱۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در سفر رئیس جمهور به کردستان

با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و همزمان با سفر دولت به استان کردستان، ۱۵۰ زندانی جرایم غیر عمد زندان سنندج آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در حاشیه سفر رئیس ‌جمهور به استان کردستان، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به زندان مرکزی سنندج رفتند و بعداز انجام اقدامات اولیه و لازم، به برکت حضور آقای رئیسی در کردستان، تعداد ۱۵۰ زندانی غیرعمد را آزاد کردند.

این مراسم در داخل زندان سنندج و با حضور مدیرانی از نهاد ریاست جمهوری و مدیر کل زندانهای استان کردستان برپا شد.

منصوری در آیین جشن آزادی زندان غیرعمد استان کردستان بیان داشت: بارها پیش آمده است که در سفرهای استانی تعدادی زندانی آزاد گشته‌اند و عموما دغدغه اشتغال بعداز آزادی را دارند.

وی خطاب به مدیرکل سازمان زندان‌های کردستان افزود: بنده ضمانت می‌کنم اگر فرد زندانی بعد از آزادی مشکل بیکاری داشت، تسهیلات مناسب و آسانی به طور ویژه برای او به صورت وام با شرایط مناسب فراهم شود تا زندانی بتواند شغلی آزاد برای خود ایجاد کند.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری نیز به زندانیان حاضر در سالن همایش زندان سنندج گفت: وقتی یک زندانی آزاد می‌شود، فقط یک نفر نیست بلکه خانواده و اقوام او باری از غم بر زمین می‌گذارند.

وی تصریح‌کرد: ۱۵۰ زندانی که به برکت سفر جناب رئیسی و با عنایت معاون اجرایی رئیس‌جمهور برات آزادی گرفتند، قطعاً قدردان زندگی و خانواده خواهد بود و چه زیباست که از تجربه تلخ زندان، مهارت و آموزش یاد می‌گیرند تا بعداز آزادی از بند، شغل خوبی فراهم کنند.
مجتبی محمدی ،مدیرکل زندانهای کردستان نیز در این مراسم ، ضمن عرض خیرمقدم به رییس جمهور و هیات همراه ایشان، حضور معاون اجرائی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در جمع زندانیان زندان مرکزی سنندج را مغتنم شمرده و از توجه ویژه ایشان به زندانهای استان، تقدیر و تشکر نمود.
محمدی در ادامه بیان نمود: زندانهای استان قدیمی و فرسوده بوده و نیازمند نگاه ویژه معاون محترم اجرائی رئیس جمهور به نمایندگی از دولت در تامین اعتبارات تعمیر و تجهیز بوده و خواستار تخصیص مبلغ ۲۰ میلیارد تومان مازاد بر اعتبارات مصوب سفر و همچنین استانی سال جاری شدند.