نخستین تور گردشگری کشاورزی در سنندج برگزار می‌شود رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج از برگزاری نخستین تور گردشگری کشاورزی در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ امیر صادقی در این‌باره گفت: این تور گردشگری در روزهای چهارم و پنجم خردادماه سال‌جاری هم‌زمان با برگزاری چهارمین جشنواره […]

نخستین تور گردشگری کشاورزی در سنندج برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج از برگزاری نخستین تور گردشگری کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ امیر صادقی در این‌باره گفت: این تور گردشگری در روزهای چهارم و پنجم خردادماه سال‌جاری هم‌زمان با برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی، بومی و محلی توت‌فرنگی در روستای گردشگری شیان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج، هدف از برگزاری این رویداد را معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشاورزی شهرستان عنوان کرد و افزود: باتوجه به پتانسیل بالای شهرستان در حوزه کشاورزی می‌توان با ایجاد زیرساخت‌های مناسب به جذب و ماندگاری گردشگران اقدام کرد.

او با بیان اینکه برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی از جمله برنامه‌های جنبی این برنامه است که با همکاری اتحادیه صنایع‌دستی انجام می‌شود، یادآور شد:امیدواریم با برگزاری تورهای گردشگری در راستای رشد و شکوفایی این صنعت گام‌های موثر و مثبتی برداریم.