از تعدادی از دختران شهدای مدافع حرم در جشن روز دختر در آستان حضرت زینب (س)خواهر امام رضا(ع) تجلیل شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در دورهمی بزرگ دختران اصفهانی در روز دختر که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه و روز دختر، عصر امروز در آستان مقدس حضرت زینب، خواهر امام رضا […]

از تعدادی از دختران شهدای مدافع حرم در جشن روز دختر در آستان حضرت زینب (س)خواهر امام رضا(ع) تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در دورهمی بزرگ دختران اصفهانی در روز دختر که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه و روز دختر، عصر امروز در آستان مقدس حضرت زینب، خواهر امام رضا علیهماالسلام برگزار شد از چند تن از فرزندان شهدا مدافع حرم تیپ فاطمیون و خواهر شهید مدافع امنیت،رضا رحیمی تجلیل و هدایایی به آن ها اهداشد.
حجت‌الاسلام صغیرا نیز در این مراسم با بیان اینکه وجود دختر پدر و مادر را بهشتی میکند اظهار داشت: پیامبر فرمودند بهترین فرزندان شما دختران شما هستند چون حساسیت و لطافت روحی آن ها بیشتر است و پدران و مادران باید به آنها توجه داشته باشند.
وی افزود: در قرآن از زنان و مردان خوب و بد یاد شده و از پسر نوح هم به عنوان پسر بد در قرآن یاد شده اما خداوند نسبت به دختران اینقدر لطف داشته که از هیچ دختری به بدی یاد نکرده است.
شایان ذکر است در این مراسم علاوه بر سخنرانی و مولودی خوانی و برگزاری مسابقات شاد و مفرح برای دختران، به قید قرعه به بیست نفر از کسانی که پیش از برنامه عبارت «خواهر خورشید» را به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۱۰ پیامک کرده و در زمان قرعه کشی در مراسم حضور داشتند هدیه سفر به مشهد مقدس اعطا گردید.
خبرنگار: الهام خانی