مسئولان فرهنگی حجاب، این ارزش الهی، این افتخار و عزت زن مسلمان را تمجید و تحسین کنند درجامعه آکنده از نگاههای کرامت آمیز به زنان در کشور اسلامی ایران،نصف جامعه ما امروزه در بخش‌های مختلف فرهنگی،اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی تأثیرگذاری‌ بسزایی دارند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ متن این بیانیه […]

مسئولان فرهنگی حجاب، این ارزش الهی، این افتخار و عزت زن مسلمان را تمجید و تحسین کنند

درجامعه آکنده از نگاههای کرامت آمیز به زنان در کشور اسلامی ایران،نصف جامعه ما امروزه در بخش‌های مختلف فرهنگی،اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی تأثیرگذاری‌ بسزایی دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ متن این بیانیه به شرح ذیل است:
بی تردید،دُرّ گرانمایه عفّت زنان و غیرت مردان ایرانی در تیررس نگاههای بغض آلود و شرارت محور بدخواهان قرار دارد که می طلبد مسئولین و متولیان فرهنگ جمهوری اسلامی هوشیار تر از پیش مراقب باشند که سرمایه عفاف، غیرت و حیاء به تاراج نرود و این امر میسور نمیشود مگر اینکه یک عزم همگانی صورت گیرد.
مسئولان فرهنگی و مدیران سازمان‌های متولی، رسانه‌ها، دستگاه‌های تربیتی و ارشادی موظفند ضمن حمایت از حجاب، این ارزش الهی، این افتخار و عزت زن مسلمان را تمجید و تحسین کنند و جهت شناساندن محتوای حجاب و عفاف برنامه‌ریزی نموده و از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر عنوان و نامی جلوگیری نمایند تا جوانان پاک انقلابی ما بتوانند در کمال آرامش روحی جسمی، اجتماع را به محیط کار و تلاش تبدیل و سلامت روانی و اخلاقی جامعه را تضمین نمایند.
حضور مومنانه و مجاهدانه نیـروهای مخلص انتـظامی در برخورد با قانون شکنانی که خواسته یا ناخواسته در مسیر تضعیف کشور همسو با معاندان قرار گرفته و با ایجاد ناامنی روانی و اجتماعی مانع از حضور موثر و کارامد زنان در عرصه های مختلف اجتماعی میشوند، قابل تقدیر ، سپاس و حمایت است.
سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت المقدس استان کردستان،ضمن اعلام حمایت فرهنگی از اقدام به هنگام ودرخور تقدیر فراجا در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب در سراسر کشور، اعلام میدارد با نهایت احترام به خواهران دینی و هم وطنان عزیز، به پاسداشت کرامت انسانی از بی بندوباریهای مطمع نظر فرهنگ غربی برائت جسته وآمادگی خود را در حمایت و همکاری در جهت اعتلای فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه منطبق با معیارهای اسلامی اعلام می دارد.