۲۱۰نفر از زندانیان استان از زندان آزاد شدند با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان در آستانه عیدسعید غدیر خم و در ایام هفته قوه قضاییه ، ۲۱۰ نفر از زندانیان استان کردستان آزاد شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ طی مراسمی که ظهر امروز در زندان مرکزی سنندج با حضور […]

۲۱۰نفر از زندانیان استان از زندان آزاد شدند

با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان در آستانه عیدسعید غدیر خم و در ایام هفته قوه قضاییه ، ۲۱۰ نفر از زندانیان استان کردستان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ طی مراسمی که ظهر امروز در زندان مرکزی سنندج با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ،معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان و مدیرکل زندانهای استان برگزار شد ، ۲۱۰ نفر زندانی به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.
رئیس کل دادگستری استان کردستان در مراسم آزادسازی زندانیان در زندان مرکزی سنندج اظهار داشت:از تعداد ۲۱۰ نفر از زندانیان استان که امروز آزاد شدند ،۶۲ نفر مشمولین عفو مقام معظم رهبری به مناسبت اعیادسعید قربان و غدیر بوده و ۴۰ نفر از آنها جزء محکومین مالی و جرایم غیرعمد بودند که از طریق ستاد دیه استان از زندان آزاد شدند و ۱۰۸ نفر دیگر ، محکومینی هستند که با موافقت دادستانهای سراسر استان مشمول ارفاقات قانونی شده اند.
حجت الاسلام حسینی در این مراسم ضمن تبریک عیدسعید غدیر خم و هفته قوه قضاییه، با اشاره به برکات عفو مقام معظم رهبری ، تصریح کرد:ترویج فرهنگ گذشت و ایثار در جامعه و توجه ویژه به موضوع توبه و بازگشت به درگاه خداوند متعال ، از پیام های آن می باشد.
وی افزود: حمایت مردمی از زندانیان جرایم غیرعمد در استان کردستان محدود به ایام خاصی از سال نبوده و در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی ، خیرین و نیکوکاران همواره به هر بهانه ای حامی واقعی محبوسین تحت حمایت ستاد دیه استان کردستان هستند.