در راستای برنامه ملاقات عمومی و چهره به چهره مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با شهروندان و مشترکین ۳۴۲ دیدار در سال ۱۴۰۰انجام و مشکلات و درخواست های مردم در حوزه های مختلف گازرسانی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شرکت گازاستان اصفهان، سرپرست […]

در راستای برنامه ملاقات عمومی و چهره به چهره مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با شهروندان و مشترکین ۳۴۲ دیدار در سال ۱۴۰۰انجام و مشکلات و درخواست های مردم در حوزه های مختلف گازرسانی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شرکت گازاستان اصفهان، سرپرست این شرکت ، هدف از دیدار چهره به چهره با مردم، را بررسی موضوعات مرتبط با گازرسانی و اقدام فوری برای حل آنان در چارچوب قانون در راستای مدیریت موثر، کارآمد و جهادی عنوان کرد.

ابوالقاسم عسکری، یکی از استراتژی های محوری شرکت گاز استان اصفهان، سرآمدی در عملیات و ارتقاء بهره وری و همچنین پاسخگویی سریع و صریح به درخواست های مشترکین عنوان کرد و افزود: اجرای صحیح این اصل حمایت از ارزش های والای انسانی را درپی دارد.

وی، در ادامه بیان داشت: تکریم و ارائه خدمات صادقانه و تلاش در جهت رضایت ارباب رجوع و مراجعانی که به خدمات ما نیاز دارند، رضایت و خشنودی خداوند را به دنبال دارد

وی، تصریح کرد: بایستی نیازهای مشتریان درون و برون سازمان شناسایی شود تا نهایتاً تمامی پیشنهادات منجر به صرفه جویی، سرعت عمل در ارائه خدمات و رضایت ارباب رجوع حاصل گردد.

سرپرست شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اینکه روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ برای ملاقات حضوری و دیدار مردمی اختصاص یافته و تمامی مشترکین شرکت گاز استان اصفهان و متقاضیان ترجیحاً با هماهنگی با دفتر مدیریت جهت سرعت در انجام کارها می توانند بصورت حضوری مشکلات خود را با مدیرعامل مطرح نمایند، گفت: طی سال گذشته حداقل تعداد ۳۴۲ مورد ملاقات حضوری با مردم انجام شده و علاوه بر آن تعداد زیادی ملاقات های بدون هماهنگی نیز در هر هفته صورت گرفته است.