مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران گفت: در راستای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در دسته بندی اپلیکیشن شهید یاران هر روز قسمتی از یک کتاب منتشر خواهیم کرد به گزارش خبرنگارپایگاه خبری شهید یاران، ابراهیم باصری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری وتاکید ایشان در راستای کتاب خوانی اظهار داشت: تصمیم داریم مطالب وقسمتی […]

مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران گفت: در راستای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در دسته بندی اپلیکیشن شهید یاران هر روز قسمتی از یک کتاب منتشر خواهیم کرد

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری شهید یاران، ابراهیم باصری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری وتاکید ایشان در راستای کتاب خوانی اظهار داشت: تصمیم داریم مطالب وقسمتی از یک کتاب را روزانه در دسترس قرار دهیم و امید آن داریم که فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه ترویج پیدا کند.

وی در ادامه ازجملات قصار رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد کتاب و کتابخوانی یاد کرد و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در جایی فرمودند لازم است که مردم را کتاب خوان بکنیم؛ اما از این واجب‏تر، آن است که استعداد نویسندگى را در بین مردم پیدا کنیم و تولید کتاب بکنیم.

وی ادامه داد:امروز کتابخوانى و علم ‏آموزى، نه تنها یک وظیفه ‏ى ملى، که یک واجب دینى است و براى یک ملت، خسارتى بزرگ است که افراد آن، با کتاب سر و کارى نداشته باشد.

وی افزود: رهبر انقلاب در جایی دیگر فرمودند: توقع من از همه‏ ى مردم این است که کتاب و کتابخوانى را جدى بگیرندودر جامعه‏ ى اسلامى، کتابخوانى باید همگانى و فراگیر شود.

وی همچنین از جمله دیگری از کلام رهبری در مورد کتابخوانی استفاده کرد و گفت: در جامعه‏ ى کتابخوان، پدیدآورنده‏ ى کتاب و عرضه‏ کننده‏ ى آن، باید گرامى داشته شود، چرا که دین و دنیاى بشر و جسم و جان انسان، به برکت کتاب تأمین و تغذیه مى‏شود وفرآیند کمال بشرى به وسیله‏ى کتاب تحقق مى‏یابد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید جوانان، پیران، مردان، زنان، شهریها، روستاییها و هر کسى که با کتاب مى‏تواند ارتباط برقرار کند، کتاب را در جیب خود داشته باشد و در جاهایی مثل اتوبوس، تاکسى، مطب پزشک، اداره، درمغازه وقتى که مشترى نیست و در خانه به هنگام اوقات فراغت، کتاب را دربیاورد و بخواند.
خبرنگار: الهام خانی