نیروهای ایثارگر، افرادی توانا، دارای تجربه کاری و اخلاق مدار هستند و رشد و تعالی سازمانی را رقم می زنند مهندس احمد فعله‌گری نیروی انسانی را عامل اصلی رشد و توسعه سازمانی دانست و اظهار داشت: در دنیای رقابتی و پرنوسان امروزی، نیروی انسانی بیشتر از هر زمانی ارزش و نقش خود را در پیشبرد […]



مهندس احمد فعله‌گری نیروی انسانی را عامل اصلی رشد و توسعه سازمانی دانست و اظهار داشت: در دنیای رقابتی و پرنوسان امروزی، نیروی انسانی بیشتر از هر زمانی ارزش و نقش خود را در پیشبرد اهداف و محقق کردن خواسته‌های سازمانی اثبات کرده است و نیروهای ایثارگر افرادی توانا ، دارای تجربه کاری و اخلاق مدار هستند و رشد و تعالی سازمانی را رقم می زنند.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در ابتدای این مراسم احمد فعله گری، با اشاره به این موضوع که اطلاع از چالش ها و مشکلات سازمان و کارکنان قطعا کمک شایانی به پیشبرد اهداف سازمان خواهد کرد گفت: این جلسات در راستای تقویت ارتباط و تعامل بیشترکارکنان با مدیریت تشکیل می گردد و حل مشکلات پیش روی کارکنان بایستی دغدغه اصلی مدیران سازمان می باشد.
مهندس فعله‌گری تاثیر نیروی انسانی بر موفقیت هر سازمان را این‌گونه توصیف کرد: امروزه دیگر بر هیچ جامعه و سازمانی پوشیده نیست که نیروی انسانی مهم‌ترین عامل در حل مسائل و مشکلات، ایجاد دانش، تکنولوژی، روش‌های نوین انجام کار و تولید محصول و خدمات جدید است.
وی افزود: توفیق و ماندگاری سازمان‌ها در گرو دانش و مهارت انسانی است به دلیل این که تنها عامل پدیدآورنده ارزش افزوده است و هرچه این نیرو کارآمدتر و باانگیزه ‌تر بوده و از دانش، آگاهی و تخصص روز بیشتر برخوردار باشد قابلیت تطبیق و سازگاری سازمان را با محیط متغیر و غیرقابل پیش‌بینی بیشتر می‌کند.
فعله گری تبدیل وضعیت اســتخدامی را دارای مفهومــی پیچیــده و زمان بر ذکر کرد و گفت : در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان تاکنون ۱۳۷ نفر از همکاران قراردادی و قرارداد مستقیم شرکت واجد شرایط می باشند که از این تعداد ۹ نفر از دارندگان شرایط استخدامی در بند وارو ۹۸ نفر از دارندگان بند دال و واو ، مراحل استخدامی را طی و پست و جایگاه این نیروها تعیین شده است و تعداد ۴ نفر هم که در جایگاه و پست های حساس حراست هستند نیاز به اخذ مجوزهای لازم را دارند که از طریق حراست در حال پیگیری است .
وی اضافه کرد : تعداد ۲۶ نفر از نیروهای دیگرکه شامل قانون فوق الاشاره هستند ، تشریفات استخدامی آنان نهایی نشده و انجام امورات استخدامی در حال پیگیری است و مدارک ایثارگری آنان جهت استعلام به مراجع ذیصلاح ارسال شده و سایر تشریفات استخدامی آنان درحال پیگیری است.
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان پیوستن نیروهای کارآزموده و دارای تجربه و سوابق کاری را فرصت بسیار مغتنمی شمرد و اظهار داشت : نیروی های که شامل بندهای استخدامی شده اند ، کسانی هستند که سال ها در این سیستم کار کرده و تجارب بسیار مفیدی کسب کرده اند و مدیران شرکت ملی گاز ازاین اتفاق مهم استقبال کردند و این را عامل مهم رشد و تعالی سازمان می دانند .
فعله گری در پایان به این نکته مهم اشاره داشتند و آن مورد فرارسیدن فصل سرماست وگفت : بایستی تمامی نیروها ، عزم خود را جزم کرده تا باعبور از سرمای زمستان و شرایط ویژه نا ترازی تولید و مصرف گاز طبیعی برگ زرین دیگری بر افتخارات شرکت ملی گاز ایران افزوده شود.
بر پایه این گزارش در این جلسه کارکنان مشکلات و درخواست های خود را بصورت رو در رو با مدیران ارشد شرکت گاز استان کردستان مطرح نمودند و پاسخ سئوالات خود را دریافت کردند.