به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، متن پیام به شرح ذیل است:‍ بسم رب الشهداوالصدیقین:فرا رسیدن ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) روز مرد _ پدر بر تمامی پدران سرزمین عزیزمان ایران اسلامی خاصتا، پدارن شهید و آسمانی،تبریک وتهنیت عرض می نماییم. پدرانی که مردانه برای دفاع از کیان اسلامی ولبیک به […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، متن پیام به شرح ذیل است:
‍ بسم رب الشهداوالصدیقین:
فرا رسیدن ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) روز مرد _ پدر بر تمامی پدران سرزمین عزیزمان ایران اسلامی خاصتا، پدارن شهید و آسمانی،تبریک وتهنیت عرض می نماییم.

پدرانی که مردانه برای دفاع از کیان اسلامی ولبیک به فرمان پیر فقید جماران خطر را به جان خریدند و در راه پاک وطن واحیای اسلام ناب محمدی، جاودانه شدند و به فیض عظمای شهادت رسیدند،مردانه به تعلقات دنیوی پشت پازدند،از جان ومال و فرزند و خانواده خود گذشتند تا جوانمردی و شجاعتشان سرلوحه و الگوی بارزی برای نسلهای امروز و بعد باشند.

تک تک شهیدان ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی، هر کدام یک اسطوره‌ی به تمام معنا بودند که با اخلاص و از خودگذشتگیشان به برگ زرین وجرعه تاریخ پر رمز و راز این مرز و بوم پیوستند تا ما بمانیم و نام ایران سربلند بماند.

مرادنی که نه تنها روز مرد نداشتند بلکه، مردانه ایستاند و از جان خود گذشتند، تا حریم ولایت و رهبری معظم در روزگار پرتلاطم عصر کنونی و آتی محفوظ بماندـ

بر خود واجب می دانم، تا ضمن تکریم وادای احترام فائقه به روح پاک این مردان فرخنده وفرح بخش ولادت یار و یاور مخلص و قابل اعتماد ختمی مرتبت حضرت محمدامین (ص) را به فرزندان وبازماندگان این عزیزان آسمانی شده تبریک و شادباش می گوییم ویاد آور می شویم همواره وپیوسته نام و یادمبارکشان درحافظه ی آحاد مردم قدرشناس و ولایت مدار ایران اسلامی، همچنان سبز است.

مردانی که هنوز بعد از گذشت سالها، نام، یاد وخاطر پر برکتشان، زینت بخش تمامی محافل و مجالس است و به تاسی ازسیره وسلوکشان راهی را که به بهای جان گرانمایه ی خویش هموار نموده اند باقوت واطمینان خاطر، توسط تربیت یافتگان فرهنگ غنی ایثار وشهادت مستدام و پررهرو است، و پرچم پرافتخار ایثار،شهادت،جوانمردی و رشادتشان دردستان پرتوان عاشقان امام (ره) ومقام معظم رهبری و فداکاری های بزرگ همیشه در احتزاز است.

با احترام، خادم الشهید: اسماعیل باتمانی
مدیر پیام آوران ایثار و تشکل فرزندان شاهد و ایثارگر استان کردستان

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان