با هدف بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب، نسخه جدید همراه‌بانک دی با نام «جت‌دی» راه‌اندازی شد.

با هدف بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب، نسخه جدید همراه‌بانک دی با نام «جت‌دی» راه‌اندازی شد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، محمود زمان‌زاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک با اعلام این خبر گفت: نسخه جدید همراه‌بانک دی، با نام «جت‌دی» با ویژگی‌ها و خدمات توسعه‌یافته نسبت به نسخه قبلی همراه‌بانک در دسترس مشتریان بانک قرار گرفت.
وی افزود: افتتاح حساب در بانک دی به صورت غیرحضوری، امکان دریافت نام کاربری و رمز عبور همراه‌بانک (جت‌دی) و اینترنت‌بانک به صورت غیرحضوری، رابط کاربری جدید، سرویس رمزساز (با قابلیت تولید رمز دوم پویای کارت، رمز یکبار مصرف ورود نت‌دی و جت‌دی)، سرویس فراموشی رمز، انتقال وجه هوشمند، قابلیت احراز هویت و تعریف مشتری برای افرادی که مشتری بانک دی نیستند و… از مهم‌ترین ویژگی‌ها و خدمات جت‌دی است.
زمان‌زاده با اشاره به لزوم گسترش تعداد و دامنه خدمات جت‌دی تصریح کرد: در آینده نزدیک فرایند درخواست تسهیلات و درخواست صدور کارت به خدمات جت‌دی افزوده خواهد شد.
مشتریان گرامی می‌توانند از طریق لینک زیر اپلیکیشن جِت‌دی را دریافت کنند.
https://day24.ir/mobilebank.html