مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اتحادیه دامداران استان به همراه جمعی از مدیران عامل شرکت‌های تعاونی دامداران شهرستانهای استان اصفهان از ایستگاه تحقیقاتی کشاورزی و دامپروری گلپایگان و شرکت تعاونی دامداران شهرستان گلپایگان بازدید به عمل آوردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران وبه نقل از روابط عمومی اتحادیه دامداران استان اصفهان، در این […]

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اتحادیه دامداران استان به همراه جمعی از مدیران عامل شرکت‌های تعاونی دامداران شهرستانهای استان اصفهان از ایستگاه تحقیقاتی کشاورزی و دامپروری گلپایگان و شرکت تعاونی دامداران شهرستان گلپایگان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران وبه نقل از روابط عمومی اتحادیه دامداران استان اصفهان، در این بازدید ابتدا مدیر عامل شرکت تعاونی دامداران گلپایگان ضمن خیرمقدم از پتانسیل ها،ظرفیت‌های تعاونی و اقدامات انجام شده جهت اعضا توضیحاتی ارائه نمود .
در ادامه حاضرین از ایستگاه تحقیقات کشاورزی و دامپروری شهرستان گلپایگان بازدید و با توضیحات دکتر امیدی رئیس این مرکز از نزدیک با نحوه پرورش، تغذیه و نقاط ضعف و قوت نژادهای دام سبک از قبیل: ۱:بز سانن، ۲:بز مورسیا، ۳:بز آلپاین، ۴:گوسفند رومانف، ۵:گوسفند نژاد افشاری،۶:گوسفند نژاد شال آشنا شدند.
شایان ذکر است حاضرین از پرورش نژاد گاو شیری مونت بلیارد و پرورش گوساله نر هلشتاین نیز بازدید و با شاخص های فنی این نژادها آشنا و همچنین نحوه پرورش آنها از نزدیک آشنا شدند.

گفتنی است برگزاری کلاس آموزشی با موضوع پرورش دام سبک ایران توسط دکتر امیدی رئیس ایستگاه تحقیقات کشاورزی و دامپروری شهرستان گلپایگان و پرسش و پاسخ پرورش دام سبک و سنگین در ایران از دیگر برنامه های این دیدار بود.