گزارش حوزه ریاست و روابط عمومی، رامین میرزایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان اصفهان، با علی کرمانی، مدیرکل دیوان محاسبات استان، دیدار و گفتوگو کرد. در این نشست، طرفین پیرامون موضوعات مرتبط با نظام بودجهریزی، ارتقای انضباط مالی، نظارت مؤثر بر هزینهکرد اعتبارات، افزایش بهرهوری منابع عمومی و تقویت همکاریهای بیندستگاهی در راستای تحقق […]
گزارش حوزه ریاست و روابط عمومی، رامین میرزایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان اصفهان، با علی کرمانی، مدیرکل دیوان محاسبات استان، دیدار و گفتوگو کرد.
در این نشست، طرفین پیرامون موضوعات مرتبط با نظام بودجهریزی، ارتقای انضباط مالی، نظارت مؤثر بر هزینهکرد اعتبارات، افزایش بهرهوری منابع عمومی و تقویت همکاریهای بیندستگاهی در راستای تحقق اهداف توسعهای استان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان اصفهان در این دیدار با تأکید بر اهمیت شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی در نظام مالی و اداری، اظهار داشت: تعامل سازنده میان دستگاههای اجرایی و نهادهای نظارتی، زمینهساز ارتقای کیفیت حکمرانی، صیانت از منابع عمومی و تسریع در اجرای برنامههای توسعهای استان خواهد بود.
علی کرمانی، مدیرکل دیوان محاسبات استان نیز ضمن تأکید بر نقش نظارتی و راهبردی دیوان محاسبات در حفظ و صیانت از بیتالمال، آمادگی این مجموعه را برای همکاری و همراهی هرچه بیشتر با دستگاههای اجرایی در چارچوب قوانین و مقررات اعلام کرد.
در پایان این دیدار، بر توسعه همکاریهای مشترک، تبادل تجربیات تخصصی و استفاده از ظرفیتهای موجود برای ارتقای نظام برنامهریزی، نظارت و مدیریت منابع استان تأکید شد.
روابطعمومیشهید_یاران
















Tuesday, 23 June , 2026