رییس پلیس آگاهی استان اصفهان از شهروندان خواست هنگام استفاده از گوشی تلفن همراه در خیابان‌ها و معابر، مراقب خطرات ناشی از کمین سارقان باشند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ حسین ترکیان ، افزود: در صورت مواجه شدن با سارقان از درگیر شدن با آنها خودداری شود زیرا امکان آسیب رساندن به مالباختگان […]

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان از شهروندان خواست هنگام استفاده از گوشی تلفن همراه در خیابان‌ها و معابر، مراقب خطرات ناشی از کمین سارقان باشند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ حسین ترکیان ، افزود: در صورت مواجه شدن با سارقان از درگیر شدن با آنها خودداری شود زیرا امکان آسیب رساندن به مالباختگان با سلاح سرد وجود دارد.

وی اظهار داشت: تنها اقدام در این مواقع اطلاع دادن سریع موضوع به پلیس و گزارش مشخصات ظاهری و اعلام شماره پلاک موتورسیکلت یا ماشین(در صورت استفاده سارقان از وسیله نقلیه) و اعلام شماره تلفن همراه مسروقه برای ردیابی سارق است.

ترکیان یادآور شد: بتازگی پنج سارق که در شهر اصفهان اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان می‌کردند در عملیات ضربتی کارآگاهان دستگیر شدند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۳۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

سرهنگ ترکیان اضافه کرد: سارقان تاکنون به ۶۵ فقره سرقت تلفن همراه در شهر اصفهان اقرار کرده‌اند و تحقیقات در این زمینه کماکان ادامه دارد.