مراسم معارفه دبیر ستاد امر به معروف کامیاران برگزار شد مراسم تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کامیاران برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛مراسم تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کامیاران با حضور دبیر ستاد امر […]

مراسم معارفه دبیر ستاد امر به معروف کامیاران برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کامیاران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛مراسم تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کامیاران با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان کامیاران برگزار شد.
حاضرین در این نشست در خصوص برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر و لزوم تعامل ستاد با دیگر ادارات و تشکل‌های مردمی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در ادامه ضمن قدردانی از زحمات بهزاد واحد دبیر سابق ستاد امر به معروف کامیاران، طی حکمی از سوی علی اصغر حسینی دبیر ستاد استان، غلامرضا کهریزی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کامیاران معرفی شد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بر لزوم همکاری ادارات و ارگان های شهرستان کامیاران با ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان تأکید کرد.