آغاز به کار سامانه گفتگوی برخط ایثارگران با بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای توسعه خدمات الکترونیکی به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از ایثار، محمدحسن علی‌نقیان افجه‌ای درباره راه‌اندازی این سامانه گفت: استفاده حداکثری از ابزارهای نوین ارتباطی برای تسهیل ارتباط دو سویه با جامعه ایثارگری و به‌کارگیری همه ظرفیت‌های نوین […]

آغاز به کار سامانه گفتگوی برخط ایثارگران با بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای توسعه خدمات الکترونیکی

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از ایثار، محمدحسن علی‌نقیان افجه‌ای درباره راه‌اندازی این سامانه گفت: استفاده حداکثری از ابزارهای نوین ارتباطی برای تسهیل ارتباط دو سویه با جامعه ایثارگری و به‌کارگیری همه ظرفیت‌های نوین ارتباطی در توسعه خدمات غیرحضوری به جامعه ایثارگری، از برنامه‌های تحولی و سیاست‌های مورد تأکید دکتر قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است و در همین راستا گامی دیگر برای توسعه خدمات غیرحضوری به جامعه ایثارگری برداشته شده است.

مدیرکل مراجعات و پاسخگویی ایثارگران افزود: سامانه گفتگوی برخط «گفتینو» در وبگاه رسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران (isaar.ir) استقرار یافته و کارشناسان در ساعات اداری به صورت برخط آماده دریافت پیام‌ها و پرسش‌های جامعه ایثارگری و پاسخگویی به ایشان هستند.

وی در مورد اقداماتی که پس از درخواست ایثارگران در این سامانه انجام می‌شود، گفت: کارکنان مرکز هاتف در صورت ارائه درخواست توسط ایثارگران پس از بررسی پرونده الکترونیک و وضعیت خدمات دریافتی ایثارگر از طریق سیستم سجایا، درخواست این عزیزان را ثبت و به حوزه‌های تخصصی ارجاع می‌کنند. این سامانه در ساعات اداری پیام‌ها و درخواست‌های ایثارگران را دریافت و پس از آن وارد فرآیند اجرایی و رسیدگی می‌کند.

علی‌نقیان افجه‌ای در پایان تأکید کرد: استقرار این سامانه در راستای پیاده‌سازی دولت الکترونیک و مطابق با الزامات سازمان فناوری اطلاعات کشور محقق شده و یکی از طرح‌های تحولی در حوزه مراجعات و پاسخگویی ایثارگران در راستای ارائه خدمات سریع، آسان و شایسته و درشان والای جامعه معزز ایثارگری است و به لطف و یاری خداوند متعال اقدامات و برنامه‌های آتی این اداره کل نیز در آینده اجرایی و اطلاع‌رسانی خواهد شد.