گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان. با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به مناسبت گرامیداشت ولادت دخت نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر از بانوان کارمند تجلیل و قدردانی شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغر […]

گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان.

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به مناسبت گرامیداشت ولادت دخت نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر از بانوان کارمند تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغر دریایی در مراسم گرامیداشت روز زن و مادر گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) از الگوهای واقعی زن مسلمان است, ما در جامعه امروز بهتر و برتر از حضرت فاطمه به عنوان الگوی مادری و زن مسلمان نداریم.

وی افزود: این مناسبت های معنوی بهانه ای است برای نزدیک شدن و در مسیر الگوی واقعی بانوی مسلمان حضرت فاطمه قرار بگیریم.

دبیر شورا فرهنگ عمومی استان کردستان تصریح کرد: در کردستان هم الگوی زن مسلمان بسیار زیاد داریم از جمله این زنان آزاده شهیده فاطمه کرجو و شهیده فاطمه اسدی است, شهیده فاطمه اسدی برای نگهداشتن خانواده خویش جان خود را فدای شوهرش کرد.
ایشان عنوان کرد: هدف و فلسفه خلقت انسان تنها خوردن و خوابیدن نیست بلکه عبادت و نزدیک شدن به پروردگار در زندگی برای حفاظت از کیان خانواده بسیار مهم و در حال حاضر با این هجمه همه جانبه دشمن نسبت به کیان خانواده بسیار حایز اهمیت است.

مدیر کل فرهنگ کردستان در خصوص حرمت پدر و مادر اظهار داشت: ما باید والدین را به تمام هستی و وجود خود احترام بگذاریم دست های آنها را هر روز و ساعت ببوسیم تا ما نیز مورد توجه فرزندانمان قرار گیریم.