این دیدار برای من بدون مبالغه “دیداری خوب، مفید و امیدبخش” بود. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از وزارت امور خارجه، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ضرب آهنگ امید و پایگاه کوشش و جوشش جوانان دانشجو و دانشور برای اطلاع رسانی “”خوب، مفید و امیدبخش”” به جامعه و جهاد تبیین برای پیشرفت و […]

این دیدار برای من بدون مبالغه “دیداری خوب، مفید و امیدبخش” بود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از وزارت امور خارجه، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ضرب آهنگ امید و پایگاه کوشش و جوشش جوانان دانشجو و دانشور برای اطلاع رسانی “”خوب، مفید و امیدبخش”” به جامعه و جهاد تبیین برای پیشرفت و توسعه میهن عزیزمان ایران است.
فرصت مغتنم دیدار اینجانب و دو تن از همکارانم از خبرگزاری ایسنا در روز سه شنبه ۲۲ شهریورماه و برگزاری نشستی گرم و صمیمی‌با جناب آقای مهدی عرفاتی مدیرعامل محترم ایسنا و خبرنگاران پرتلاش حوزه سیاست خارجی این خبرگزاری جوان، مجالی برای گفت و شنودی خوب و صمیمانه در مورد مهم ترین مسائل سیاست و روابط خارجی بود.
علاوه بر پاسخگویی به سؤالات مطرح شده در بخشی از این نشست، از همکاری ارزنده ایسنا با دستگاه دیپلماسی تشکر و قدردانی کردم. همچنین بر تداوم دیپلماسی پویا، هوشمند و متوازن در سیاست خارجی دولت سیزدهم تاکید کردم.
این دیدار برای من بدون مبالغه “دیداری خوب، مفید و امیدبخش” بود.