رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: ثبت نام وام دانشجویی ادامه دارد و تا الان بیش از ۹۰ هزار نفر برای دریافت وام دانشجویی ثبت نام کرده اند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در حال حاضر ۱۰۳۳ بلوک خوابگاهی با ظرفیت ۲۲۴هزار دانشجو […]

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: ثبت نام وام دانشجویی ادامه دارد و تا الان بیش از ۹۰ هزار نفر برای دریافت وام دانشجویی ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در حال حاضر ۱۰۳۳ بلوک خوابگاهی با ظرفیت ۲۲۴هزار دانشجو در سراسر کشور داریم که این خوابگاه ها از نوع ملکی هستند.

به گفته وی در حال حاضر ۱۵۰۵ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه های سراسر کشور داریم که حدود چهار هزار واحد متاهلی دیگر در دست ساخت و راه انداری است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: سازمان برنامه و بودجه بودجه تغذیه دانشجویی را مستقیم به حساب خود دانشگاه ها واریز می کند و این پول مستقل از بودجه مراکز آموزش عالی شده است.

او ادامه داد: در حال حاضر ثبت نام وام دانشجویی ادامه خواهد داشت و تا به این لحظه بیش از ۹۰ هزار نفر برای دریافت وام دانشجویی ثبت نام کرده اند.

گنجی گفت: خوابگاه های دانشجویی نسبت به دو سال گذشته حدود ۴۰هزار واحد بیشتر شده است.

او بیان کرد: در حال حاضر تفاضا برای پذیرش و اسکان در خوابگاه های متاهلی وجود دارد و باید از ظرفیت خیرین برای ساخت خوابگاه به ویژه برای متاهلین استفاده بیشتری شود.