به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی هفته کارگر به کارگران زحمتکش تبریک گفت.در متن پیام سردار “علی آزادی” آمده است: روز کارگر یادآور تلاش سربازان خط مقدم جبهه سازندگی کشور است که در سنگر کار و کوشش، حساس ترین اهرم رشد و توسعه اقتصادی را در […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی هفته کارگر به کارگران زحمتکش تبریک گفت.
در متن پیام سردار “علی آزادی” آمده است: روز کارگر یادآور تلاش سربازان خط مقدم جبهه سازندگی کشور است که در سنگر کار و کوشش، حساس ترین اهرم رشد و توسعه اقتصادی را در دست دارند.
اکنون مسئولیت سنگین تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در عرصه های پیشرفت، تولید و نوآوری بر دوش تلاشگران سرافرازی است که خدمت را عجین با خلاقیت نموده و تلاش را در عین توکل برای ساختن ایرانی آباد و شکوهمند یاور و همراه دستان توانگر خویش ساخته اند.
کارگران عزیز در تمامی برهه های حساس و سرنوشت ساز انقلاب دوشادوش دیگر دلسوزان و تلاشگران نظام اسلامی، همواره در صفوف مقدم کارو سازندگی برای آبادانی و استقلال کشور ایفای نقش نموده اند.
جامعه‌ کارگری ما آنچنان که در آزمون های بزرگ دوران انقلاب و دفاع مقدس نشان داده است، ازعمق جان دارای وجدان کاری و ملی بوده و همواره در صفوف مقدم جهاد و مقاومت ایفای نقش نموده اند.
کارگران زحمت کش ایران اسلامی در سال‌های اخیر و در شرایطی که کشور ما به دلیل تحریم‌های ظالمانه، بیش از هر زمان دیگری نیاز به کار و تلاش و سازندگی دارد، با روحیه ایثارگری، ازخودگذشتگی و جهادگونه دوران دفاع مقدس و گوش به فرمان مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) شبانه روز برای رفع نیازهای کشور و گردش چرخ های تولید و صنعت و عزت و اقتدار اقتصادی میهن عزیزمان، تلاش می کنند.
اینجانب فرارسیدن روز کار و کارگر را به همه کارگران متعهد و پرتلاش کشور به خصوص کارگران عزیز شاغل در استان کردستان را تبریک عرض کرده و امیدوارم برکات و ثمرات خدمات صادقانه این مردان و زنان استوار برای ایران عزیز سعادت و اعتلاء را فراهم آورد.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان