عدم برنامه ریزی درست در بنیاد شهید و امور ایثارگران/ برنامه هفتم توسعه و قوانین ایثارگری دولت سیزدهم مورد نقد جامعه هدف پایگاه خبری شهید یاران برای چندمین بار، مطالبه بحق فرزندان شهدا را که بارها درخواستهای مکرر، همچنان بی جواب مانده و مورد انتقاد شدید جامعه هدف قرار گرفته است، را پیگیری می کند. […]

عدم برنامه ریزی درست در بنیاد شهید و امور ایثارگران/ برنامه هفتم توسعه و قوانین ایثارگری دولت سیزدهم مورد نقد جامعه هدف

پایگاه خبری شهید یاران برای چندمین بار، مطالبه بحق فرزندان شهدا را که بارها درخواستهای مکرر، همچنان بی جواب مانده و مورد انتقاد شدید جامعه هدف قرار گرفته است، را پیگیری می کند.

ریاست محترم جمهور حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی
سلام واحترام

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ امروز رسالت رسانه‌ها در جامعه، انتقال دغدغه‌های مردم و بازوی مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان والامقام است.

از این رو با توجه مستندات موجود در شبکه‌های اجتماعی داخلی وگروههای فرزندان شاهد، ایثارگر وتشکلهای شاهد همه روزه دغدغه جامعه هدف رو به افزایش است.

وفرزندان شاهد وایثارگر که در زمان انتخابات یار و یاور جنابعالی بوده و از هیچ کوششی دریغ نکردند، بعضاً از عملکرد این نهاد انقلابی گلایه مند بوده چراکه که دولت سیزدهم را مقصر این موضوع بخاطر عدم انتخاب فرد اصلح می‌داند.

آقای دکتر رئیسی همانگونه که جنابعالی در سخنرانیهای خود بارها اعلام کرده اید، که چنانچه عملکرد مسئولین ضعیف باشد، با هیچ کسی عقد واخوتی نبسته ام وچک سفید امضا به کسی نداده ام، و بنا بوده بامسئولانی که ترک فعل میکنند، برخورد شود.

رئیس جمهور محترم دولت انقلابی، اکثریت جامعه ایثارگران از عملکرد جناب دکتر قاضی زاده هاشمی نارضی هستند.

اگر نگاهی موشکافانه از زمان انتصاب ایشان داشته باشیم خواهیم دید که ارتباط جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی به هیچ عنوان نگاهی پدرانه و برادرانه با دغدغه ایثارگران و فرزندان شاهد نبوده و نیست…

الحق و انصاف جناب آقای اوحدی اگر چه منتصب به دولت قبل بودند، ولی رفتار وعملکرد ایشان به نوعی بود که محبوبیتی در در دل جامع هدف از خود برجای گذاشتند.

بنابراین، آقای قاضی زاده هاشمی از گزینه‌های بهتری در پست های مدیریتی خود می‌توانستند استفاده کنند که امروز این مشکلات وحتی قوانین برنامه هفتم توسعه را که دولت سیزدهم وجنابعالی را تحت شعاع قرار داده است، زبانزد نقد شدید وگله مندی اکثریت جامعه ایثارگران قرار گرفته است.

از جنابعالی به عنوان ریاست محترم جمهوری اسلامی ودولت انقلابی عاجزانه درخواست داریم برای این نهاد انقلابی گزینه ای در نظر بگیرید تا شهید زادگان وایثارگران که شبانه روز در ستادهای انتخاباتی شما فعالیت داشتند راغب باشند و در دوره های بعدی همچون گذشته با جان و دل در کنارتان باشند.

البته ناگفته نماند، آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است! که فرزندان شاهد ثابت کرده اند بدون هیچ چشم داشتی، همیشه پیرو خط ولایت وحامی مسئولان انقلابی بوده و هستند واین درخواست در جهت بهبود شرایط وانتخاب فرد اصلح می باشد.

خواهشمندیم درخواست و مطالبه بحق فرزندان شهدا را بصورت جد پیگیری کنید.
رسانه مطالبه گر پایگاه خبری شهید یاران مزین به نام مقدس شهدا ودر راستای اصالت ورسالت کار رسانه منتظر رسانه ای کردن و پیگیری نتیجه این مطالبه می باشد.